فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۰۸۸۳۸

آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته

آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته

آموزشگاه خانه حسابداری برای افراد جویای کار و کارفرمایان محترم دوره آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته برگزار میکند، شما میتوانید در این دوره صفر تا صد حسابداری آشنا خواهید

آموزشگاه خانه حسابداری برای افراد جویای کار و کارفرمایان محترم دوره آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته برگزار میکند، شما میتوانید در این دوره صفر تا صد حسابداری آشنا خواهید شد، پس از پایان کار شما کاملا به امور حسابداری و مالیاتی مسلط خواهید بود، همچنین پس از پایان دوره و قبولی در آزمون مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد

دوره جامع آموزش حسابداری برای ورود به بازار کار

دوره جامع آموزش حسابداری یا دوره کاردانی با رویکرد پرورش حسابدار، مناسب افرادی است که تمایل دارند حسابداری را اصولی یاد گرفته و با هدف کسب مهارت و تخصص وارد بازار کار شوند، در دوره سطح کاردانی دانش پذیران پس از اتمام دوره به عنوان یک کاردان رشته حسابداری ، کسی که تسلط کامل به حسابداری دارد میتواند وارد بازار کار شود.

حسابداری چیست؟

حسابداری عبارتست از فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی، ثبت، تجزیه و تحلیل و گزارش دادن اطلاعات مالی یک سازمان. هدف اصلی حسابداری، فراهم کردن اطلاعات مالی به منظور کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیران و سایر صاحبان مصلحت درباره رفتار وضعیت مالی سازمان است. حسابداری شامل بخش‌های مختلفی از جمله حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، حسابداری مالیاتی و حسابداری هزینه است.

حسابدار کیست؟ وظایف حسابدار چیست؟

حسابدار به عنوان یک حرفه‌ای پویا و مهم در صنعت مالی، مسئولیت‌های گسترده‌ای را بر عهده دارد. هدف اصلی حسابدار، نظارت و کنترل بر درآمدها و هزینه‌های یک شخص یا سازمان است تا به بهینه‌سازی و مدیریت صحیح منابع مالی بپردازد.

وظایف حسابدار با توجه به نوع شرکت، سازمان یا ساختار مالی، ممکن است متفاوت باشد. حسابدار ممکن است در شرکت های خصوصی، دولتی، غیرانتفاعی و یا شرکت های بزرگ و چند ملیتی کار کند. اما در هر صورت، وظایف اصلی حسابدار شامل طراحی و اجرای سیستم های مالی، رصد و بررسی تراکنش های مالی و مشاغل، تهیه صورت های مالی، تنظیم دفاتر و کارنامه های حسابداری، ارزیابی عملکرد و مالیات‌های دوره‌ای و سالیانه، مدیریت پروژه های خاص و مشاوره در مسائل مالیاتی و مالی است.

سر فصل های دوره جامع آموزش حسابداری بازار کار

حسابداری پایه

حسابداری پایه، مفهومی است که به بررسی و آموزش اصول، مبانی و تکنیک‌های مالی می‌پردازد. این دوره آموزشی، به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با نحوه جمع‌آوری و ثبت اطلاعات مالی، تهیه صورت‌های مالی، بررسی و تحلیل اطلاعات مالی و گزارش دهی به صورت دقیق و با دانش لازم آشنا شوند.

اکسل در حسابداری

اکسل یک نرم‌افزار اساسی در حوزه حسابداری است و به عنوان یک ابزار محوری در تولید صورت‌های مالی، بودجه‌ریزی، تجزیه و تحلیل داده‌های مالی و گزارش دهی به کار می‌رود. با استفاده از قابلیت‌های اکسل، حسابداران می‌توانند اطلاعات مالی را به شکل دقیق و سریعی ثبت و تحلیل کنند.

حقوق و دستمزد

آموزش حقوق و دستمزد، به عنوان یکی از مهمترین مباحث در حوزه مالی، برای هر کسب و کار و سازمان لازم است. داشتن مهارت و تخصص حقوق و دستمزد یکی از مزایای استخدام در شرکت های معتبر میباشد به همین دلیل نیاز است تا در این زمینه نیز آموزش ببینید.

آموزش مالیات

آموزش مالیات، به عنوان یکی از مهمترین مباحث در حوزه مالی و حسابداری، برای هر کسب و کار و سازمان لازم است. با توجه سخت گیری سازمان مالیات داشتن مهارت و آشنایی در زمینه مالیات میتواند برای حسابدار بسیار مهم و ضروری باشد، شما صفر تا صد قانون مالیات را خواهید آموخت.

قانون تجارت

قانون تجارت، به عنوان یکی از مهمترین قوانین در حوزه تجارت و حسابداری، برای هر کسب و کار لازم است، یک حسابدار مسئول جمع آوری ، پردازش و گزارش امور تجاری یک شرکت هست، شما در حین دوره آموزش حسابداری بیشتر با قانون تجارت آشنا خواهید شد.

مکاتبات اداری

تخصص مکاتبات اداری برای یک حسابدار، به عنوان یکی از مهمترین مهارت‌های لازم در حوزه حسابداری، بسیار مهم است. چرا که حسابداران برای ارتباط با مشتریان، تامین کنندگان، دیگر اعضای تیم و سایر سازمان‌ها نیاز به مکاتبات اداری دارند.

بازاریابی و رفتار سازمانی

بازاریابی و رفتار سازمانی دو مفهوم جدایی ناپذیر از حسابداری هستند. در واقع، بازاریابی به عنوان یک فرآیند برای جذب و نگه‌داشت مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جذب پروژه ، برای حسابداران بسیار مهم است.

جعبه ابزار حسابداری

یک حسابدار در طول فعالیت خود نیاز به فرم ها ، فایل ها ، آیین نامه های کاربردی زیادی دارد، آشنایی کار با انواع جعبه ابزار حسابداری به شما کمک میکند تا امور مالی را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهید، در دوره جامع آموزش حسابداری با تمام این ابزار آشنا خواهید شد.

آیا حسابداری شغل پردرآمدی است؟

بله، حسابداری یکی از شغل‌های پردرآمد و محبوب در جامعه است. در واقع، حسابداران به عنوان کسانی که مسئولیت تهیه و تدوین گزارش‌های مالی را بر عهده دارند، در تمامی صنایع و شرکت‌ها خواستار هستند، بنابراین، اگر شما به دنبال شغلی پردرآمد و پایدار در حوزه مالی هستید، حسابداری یکی از بهترین گزینه‌هاست. البته باید توجه داشت که درآمد حسابداران متناسب با سطح تحصیلات، تخصص و تجربه آن هاست.

IMG_0454

مزایای مهم دوره جامع آموزش حسابداری بازارکار

شما با شرکت در دوره های مالی در آموزشگاه حسابداری از مزایای زیر برخوردار خواهید شد.

1.معرفی به کار بعد از اتمام دوره

پس از پایان دوره در صورتی که شغل مناسب پیدا نکردید توسط مجموعه خانه حسابداری معرفی به کار می شوید

2.دسترسی به صوت و تصویر دوره

شما پس از پایان هر جلسه یا پایان دوره به ویدیو های ضبط شده دسترسی نامحدود خواهید داشت.

3.ارائه نسخه آموزشی

مجموعه خانه حسابداری نسخه آموزشی نرم افزار حسابداری سپیدار را به دانش پذیران ارائه می دهد تا در منزل تمرین داشته باشند

4.ارائه جزوه آموزشی

تمامی جزوه ها و فایل های به کار برده شده در دوره به صورت فایل پی دی اف در اختیار دانش پذیران قرار خواهند گرفت.

5.پشتیبانی و منتورینگ

در طول دوره و حتی بعد از اتمام دوره به مدت یکسال توسط کارشناسان خانه حسابداری پشتیبانی و راهنمایی خواهید شد

حضور رایگان در تمامی وبینار ها

این دوره به صورت غیرحضوری و ضبط شده خواهد بود منتها دانش پذیران عزیز هر ماه به مدت یکسال یک وبینار پرسش و پاسخ به صورت زنده با استاد خواهند داشتند

معرفی رشته های مختلف حسابداری

حسابدار مالی:

یک حرفه‌ای در زمینه حسابداری است که با تمرکز بر روی اطلاعات مالی شرکت، وظایف خود را انجام می‌دهد. این حسابداران عموماً مسئولیت دارند برای تهیه و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی شرکت، رصد جریانات نقدی، پیگیری وضعیت بدهی و بستانکاری شرکت، بررسی سیاست‌های مالی شرکت و همچنین آماده‌سازی گزارشات مالی همراه با تفسیر آنها به مدیران و بخش‌های دیگر شرکت می‌باشند.

حسابدار مالیاتی:

حسابدار مالیاتی (Tax Accountant) یک حرفه‌ای در زمینه حسابداری است که به تخصص خود در زمینه مالیات اجتماعی معروف است. این حسابداران مسئولیت دارند برای تهیه، پردازش و ارسال اظهارنامه‌ها و گزارشات مالیاتی شرکت هستند. آنها نیز برای تحلیل و ارزیابی تأثیر مالیات بر سودآوری شرکت، توسعه استراتژی‌های کاهش مالیاتی و تضمین رعایت قوانین و مقررات مالیاتی می‌باشند. علاوه بر این، حسابداران مالیاتی ممکن است با مشتریان یا مدیران شرکت در ارتباط باشند و به آنها در مورد مالیات و قوانین مالیاتی کمک کنند.

حسابدار مدیریت:

حسابداری مدیریت (Management Accounting) یکی از حوزه‌های مالی است که به تحلیل و پردازش اطلاعات مالی شرکت با هدف ارائه اطلاعات به مدیران و تصمیم‌گیران داخلی می‌پردازد. در واقع، حسابداری مدیریت برای تأمین اطلاعات مالی مورد نیاز برای تصمیم‌گیری‌های راهبردی شرکت به کار می‌رود.

حسابداری بهای تمام شده:

حسابداری بهای تمام شده (Cost Accounting) یک روش حسابداری است که برای محاسبه هزینه‌های تولید و خدمات استفاده می‌شود. در این روش، هرگونه هزینه‌ای که در فرآیند تولید و یا ارائه خدمات برای مشتری پیش می‌آید، شامل هزینه‌های مستقیم مانند مواد اولیه، نیروی کار و ماشین آلات، و همچنین هزینه‌های غیر مستقیم مانند هزینه تأمین برق و گاز، به صورت دقیق محاسبه می‌شود.

حسابداری خزانه:

حسابداری خزانه (Treasury Accounting) یک حوزه از حسابداری است که به بررسی مدیریت و کنترل جریان نقدی در شرکت‌ها می‌پردازد. هدف این حسابداری، بررسی وضعیت خزانه و اطمینان از وجود کافی بودن سرمایه در دسترس برای پوشش دادن هزینه‌ها و جریانات نقدی شرکت است.

حسابداری فروش:

حسابداری فروش (Sales Accounting) به روشی اطلاق می‌شود که برای ثبت و پردازش تراکنش‌های مرتبط با فروش در یک شرکت استفاده می‌شود. در واقع، حسابداری فروش به تحلیل و ثبت هزینه‌ها و درآمدهای مرتبط با فروش محصولات یا خدمات شرکت می‌پردازد.

این حسابداری شامل محاسبه قیمت فروش، مالیات فروش، تخفیف‌ها، اعتبارات و بدهی‌های مشتریان، هزینه‌های حمل و نقل و سایر هزینه‌های مرتبط با فروش محصولات یا خدمات است. با استفاده از اطلاعات حسابداری فروش، شرکت می‌تواند عملکرد فروش خود را پایش کند، تصمیمات بهتری در مورد بازاریابی و فروش اتخاذ کند و همچنین درآمد و سودآوری خود را افزایش دهد.

IMG_0455

سوالات متداول درباره دوره آموزش حسابداری

آیا برای ثبت نام در دوره آموزش حسابداری نیاز به پیش ثبت نان است؟

آشنایی ابتدایی کار با کامپیوتر و علاقه به حسابداری برای شروع کافی است.

آیا پس از پایان هر جلسه امکان مشاهده ویدیو هر جلسه وجود دارد؟

بله پس از پایان هر جلسه ویدیو همان جلسه در سایت بارگذاری میشود و شما میتواند ویدیوها در هر زمان را مشاهده نمایید.

آیا پس از پایان پایان دوره مدرک معتبری دریافت میکنم؟

شما پس از پایان دوره و قبولی در آزمون مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد.

در صورتی که نتوانم شغل پیدا کنم شما در پیدا کردن شغل کمک خواهید کرد؟

بله، در صورتی که موفق به پیدا کردن شغل نشدید از طریق آموزشگاه جهت معرفی به کار اقدام خواهد شد.

مدارک پایان دوره خانه حسابداری :

۱- اعطای گواهینامه ی پایان دوره از موسسه خانه حسابداری (قابل اعتبار و قابل استعلام در سراسر ایران)

۲- اعطای رزومه ی تخصصی و حرفه ای از موسسه خانه حسابداری( جهت استخدام به کار)

۳- اعطای مدرک دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۴- اعطای گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

۵- اعطای گواهینامه از شرکت سپیدار سیستم آسیا

آموزشگاه خانه حسابداری

آموزشگاه خانه حسابداری با 10 سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش دوره های حسابداری و مالیاتی آماده ارائه خدمات آموزشی میباشد، خوشبختانه بیش از 90 درصد دانش پذیران ما پس از پایان دوره آموزشی موفق به پیدا کردن شغل مناسب با درآمد بالا شده اند، آموزش حسابداری در آموزشگاه خانه حسابداری به صورت حضوری و غیر حضوری در دو شعبه تهران و اسلامشهر برگزار میشود و دانش پذیران میتوانند با توجه به زمان مناسب اقدام به ثبت نام نمایند.

شعبه تهران

تهران ، میدان انقلاب خ کارگر جنوبی پ 954 طبقه دوم واحد 3

شعبه اسلامشهر

اسلامشهر، ایستگاه نوری، بلوار بسیج مستضعفین، بن بست لاله، پلاک ۹۱۸

02191300073

02156693342

09014848751

09014848752

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.