خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۴۰۵

سفارش غذای شرکتی چه مزایایی دارد؟

سفارش غذای شرکتی چه مزایایی دارد؟

هر چند در گذشته به تغذیه کارمندان اهمیتی داده نمی‌شد، اما حالا با پیشرفت جامعه و توجه به این مسأله مهم، بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند با سفارش غذای شرکتی راندمان کاری کارمندان خود را حفظ کنند.

هر چند در گذشته به تغذیه کارمندان اهمیتی داده نمی‌شد، اما حالا با پیشرفت جامعه و توجه به این مسأله مهم، بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند با سفارش غذای شرکتی راندمان کاری کارمندان خود را حفظ کنند.

با سفارش غذای شرکتی مزیت‌های زیادی شامل حال مجموعه می‌شود. از افزایش تمرکز کارمندان گرفته تا جلوگیری از بیماری‌ها، به‌دلیل تقویت سیستم ایمنی یا تقویت حافظه از جمله مزیت‌های این کار هستند. کافی است برای مدتی با این روش غذای کارمندان مجموعه را تامین کنید تا از مزیت‌های دیگر آن مطلع شوید.

مهم‌ترین مزیت‌های سفارش غذای شرکت

مهم‌ترین مزیت‌های سفارش غذای شرکتی عبارت هستند از:

عدم نیاز به مراجعه حضوری

برای تهیه غذای حضوری باید مدتی از کار دست بکشید، یک کترینگ مناسب پیدا کنید و مدتی طولانی منتظر بماند تا سفارش را آماده کنند.

این بازه زمانی را می‌توانید صرف انجام کار‌های مهم‌تری در شرکت کنید. کافی است با یک کترینگ سازمانی قرارداد ببندید و کار‌ها را به آن‌ها بسپارید. پرسنل این کترینگ در زمان مشخصی سفارش را درب شرکت تحویل می‌دهند، بنابراین در صورت دریافت خدمات از آن‌ها نیازی به مراجعه حضوری نیست.

نیاز نداشتن به تماس تلفنی

هر چند تماس تلفنی مشکلات مراجعه حضوری را از بین می‌برد، اما مشکلات دیگری دارد. مثلاً اگر یکی از اقلام سفارش را فراموش کنید، باید مدتی طولانی دوباره پشت خط باشید تا سفارش ویرایش شود. در سیستم کترینگ سازمانی شما وارد پنل کاربری خود می‌شوید و با چند کلیک ساده سفارش را انجام می‌دهید.

سفارش غذای دلخواه

شما می‌توانید از کترینگ سازمانی غذای مورد علاقه کارمندان را سفارش دهید. صرف خوراکی‌های مورد علاقه باعث می‌شود تا کارکنان راندمان بیشتری در محیط کار داشته باشند.

هرچه یک مجموعه منوی غذای شرکتی متنوع‌تری داشته باشد، گزینه‌ای بهتر برای عقد قرارداد است. مثلاً ناریجه 160 نوع غذای فست‌فودی، ایرانی، فرنگی و سالاد را برای مشتری‌ها در نظر گرفته که هر کدام با بهترین مواد اولیه پخته می‌شوند.

عدم نیاز به پیگیری‌های مداوم

فرض کنید سفارش خود را در کترینگ‌ها و رستوران‌های معمولی ثبت می‌کنید. اینجا هیچ سیستم مشخصی برای پیگیری سفارش وجود ندارد و در صورت ایجاد وقفه در ارسال غذا باید مدت بیشتری صبر کنید.

با پیگیری‌های مداوم از اپراتور رستوران نیز صرفاً وقت شما گرفته می‌شود. در سیستم سفارش غذای شرکتی نیازی به پیگیری‌های مداوم نیست. به‌محض ثبت سفارش کارشناس‌ها آن را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز به هماهنگی‌های بیشتر با شما تماس می‌گیرند.

143

قیمت‌های مناسب

سیستم سفارش غذای شرکتی تخفیف‌های مناسبی را برای کسب‌و‌کار‌ها در نظر می‌گیرد تا نظر آن‌ها را جلب کند. اگر تفاوت قیمتی بین این مجموعه و سایر کترینگ‌ها وجود نداشته باشد، کسب‌و‌کار‌ها ترجیح می‌دهند که از نزدیک‌ترین رستوران سفارش خود را انجام دهند.

این سیستم سعی دارد برای انواع غذا‌ها بهترین قیمت‌گذاری را انجام دهد تا کارفرما‌ها با صرفه‌جویی در بودجه از آنجا سفارش ثبت کنند.

استفاده از سیستم‌های گرم کن و سردکن

هات‌باکس‌ها و کولدباکس‌ها ابزاری برای حفظ کیفیت غذا هستند که کترینگ شرکتی از آن‌ها برای ارسال سفارش استفاده می‌کنند. هات‌باکس‌ها غذا را گرم و کولدباکس‌ها آن را سرد نگه می‌دارند. این موضوع باعث می‌شود تا مشتری بعد از تحویل سفارش، غذایی لذیذ، تازه و خوشمزه را میل کند.

رفع مشکلات در سریع‌ترین زمان

اگر مشکلی در سیستم خدمات‌رسانی کترینگ شرکتی به وجود بیاید، کارشناس‌ها در سریع‌ترین زمان آن را به کمک مشتری رفع می‌کنند.

مثلاً اگر کمی در ارسال تأخیر وجود دارد یا غذا کیفیت همیشه را ندارد، کافی است این موضوع را با پشتیبانی در میان بگذارید تا برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

یک کترینگ حرفه‌ای از مواد اولیه باکیفیتی استفاده می‌کند تا غذا‌هایی سلامت‌محور به دست مشتری برساند. این غذا‌ها برای کارمندان یک شرکت هستند، برای همین در صورت کوچک‌ترین اشتباه در انتخاب مواد اولیه می‌توانند روی بهره‌وری یک سازمان تأثیر منفی بگذارند.

کترینگ سازمانی که به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد، با برند‌های معتبر قرارداد عقد و محصولات موردنیاز خود را از آن‌ها تأمین می‌کند.

استخدام آشپز‌های حرفه‌ای

کترینگ سازمانی باید حتماً آشپز‌هایی حرفه‌ای استخدام کند تا در وهله اول غذایی باکیفیت تهیه کرده و در وهله دوم در زمان مناسب غذا‌ها را آماده ارسال کند.

آشپز‌های غیرحرفه‌ای نه‌تنها شیوه پخت اصولی انواع غذا‌ها را به‌درستی نمی‌دانند و کیفیت غذاها را پایین می‌آورند، بلکه شاید سفارش را در زمان مناسب تهیه نکنند، به‌همین دلیل در روند ارسال مشکلاتی به وجود می‌آید.

یک کترینگ معتبر با استخدام آشپز‌های کارکشته جلوی این مشکل را می‌گیرد.

تنظیم رژیم غذایی برای کارمندان

کسب‌و‌کار‌ها در زمینه‌های مختلف به‌شکل‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر در بازار فعالیت دارند. مثلاً برخی فرهنگی هستند و برخی دیگر کار‌های فنی انجام می‌دهند.

یک کترینگ معتبر نیاز هر یک از این کسب‌و‌کار‌ها را می‌شناسند و متناسب با آن‌ها غذا‌ها را طبخ می‌کند. مثلاً کارمندان مجموعه‌ای که کار فنی زیادی انجام می‌دهند، قاعدتاً نیاز به مواد مغذی بیشتری دارند تا انرژی موردنیاز بدن خود را تامین کنند؛ بنابراین مرکز از انواع غذا‌های سرشار از مواد مغذی برای رفع انرژی بدن برای آن‌ها استفاده می‌کند.

144

صورت حساب‌های درست

کترینگ غذای سازمانی بعد از هر بار سفارش صورت‌حساب را به‌صورت دقیق در اختیار مدیریت مجموعه موردنظر می‌گذارد.

این صور‌حساب دقیق است و ریز هزینه‌ها در آن درج می‌شود. تمام این فاکتور‌ها تا مدتی به‌صورت آرشیو در اختیار مدیریت مجموعه قرار می‌گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل مالی بتوان از آنها به‌عنوان سند و مدرک استفاده کرد.

ارائه مشاوره

یک شرکت حرفه‌ای و فعال در زمینه تهیه غذای سازمانی مثل ناریجه مشاوره‌های لازم را به مشتری‌ها می‌دهد.

این مرکز سعی می‌کند مشتری‌ها را در انتخاب راهنمایی کند و نکته‌های لازم را به آن‌ها بگوید تا بهترین تصمیم را بگیرند. اگر به‌عنوان مشتری به این مرکز مراجعه کنید، ابتدا نیازسنجی انجام و سپس خدمات ارائه می‌شود.

افزایش تعامل بین کارمندان

کارمندانی که به‌صورت گروهی غذا می‌خورند نسبت به کسانی که تنها این کار را انجام می‌دهند، موفق‌تر هستند. با سفارش از شرکت غذای سازمانی غذای تمام کارکنان به‌صورت همزمان ارسال می‌شود؛ برای همین آن‌ها می‌توانند کنار هم به صرف وعده ناهار یا شام بپردازند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

این تعامل پویایی کارکنان را افزایش می‌دهد، صمیمیت بین آن‌ها را بیشتر می‌کند و در نتیجه باعث همکاری سودبخش آن‌ها با یکدیگر می‌شود.

سخن آخر

مزیت‌های سفارش غذای شرکتی باعث شده است تا کسب‌و‌کار‌های کوچک و بزرگ تصمیم به دریافت خدمات از یک کترینگ سازمانی حرفه‌ای مثل ناریجه بگیرند.

ناریجه منویی با بیش از ۱۶۰ غذای مختلف ایرانی، فرنگی و فست‌فود دارد که جواب‌گوی همه سلیقه‌ها و رژیم‌های غذایی است.

همچنین با سفارش غذا از ناریجه، وعده‌های خود در محل کار را تازه و گرم و نوشیدنی و سالاد را خنک دریافت می‌کنید؛ چون ناریجه علاوه‌بر داشتن چندین شعبه در نقاط مختلف مرکز و شمال تهران، غذاها را با هات‌باکس و کولدباکس برای شما ارسال می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.