کد مطلب: ۴۲۹۴۷۴

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۱/۲۱

روند ادامه‌دار کاهش قیمت خودروها / دنا ۵ میلیون تومان ارزان شد +جدول قیمت‌ها

روند ادامه‌دار کاهش قیمت خودروها / دنا 5 میلیون تومان ارزان شد +جدول قیمت‌ها

پس از آنکه قیمت خودرو روز گذشته وارد روند کاهشی شد؛ توانست با حفظ این مسیر، امروز نیز در اکثر خودروهای مورد بررسی کاهش قیمت را تجربه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز دوشنبه بیست و یکم بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

پس از آنکه قیمت خودرو روز گذشته وارد روند کاهشی شد؛ توانست با حفظ این مسیر، امروز نیز در اکثر خودروهای مورد بررسی کاهش قیمت را تجربه کند.

بیشترین کاهش قیمت خودرو را در امروز خودروی پژو 2008 با نوسان هشت میلیون تومان داشته و پس از آن نیز خودروی دنا (تیپ 1) بیشترین افت را تجربه کرده که این کاهش معادل پنج میلیون تومان بوده است.

به همین ترتیب خودروی سمند EF7 دوگانه‌سوز و دنا پلاس (تیپ 1) با چهار میلیون تومان کاهش پس از پژو 2008 و دنا، بیشترین افت قیمت را ثبت کرده‌اند.

همچنین سمند EF7، پژو پارس دوگانه‌سوز، پژو 207 صندوقدار، پژو 206 صندوقدار (فول) و رانا هر کدام سه میلیون تومان در مقایسه با روز گذشته ارزانتر شده‌اند.

از خودروهای مورد بررسی در گزارش‌های روزانه، تنها یک خودروی سمند سورن بدون نوسان باقی مانده و همچنین ساینا (فول) 300هزار تومان گران شده‌است.

Screenshot 2

قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ Screenshot 3 قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ Screenshot 4 قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.