کد مطلب: ۶۴۲۷۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو با دو خودروی جدید/ بررسی کیفیت و قیمت

فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو با دو خودروی جدید/ بررسی کیفیت و قیمت

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در فروش فوق‌العاده خود دو محصول جدید ۲۰۶ تیپ ۳ و ۲۰۷ اتومات را در لیست فروش معرفی کرد. قیمت و کیفیت این دو خودرو در چه سطحی قرار دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران‌خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده خود در سال جدید، دو محصول خود را برای اولین بار عرضه کرده است. این طرح از روز گذشته و با عرضه پنج خودرو به مرحله اجرا در آمده و تا پایان روز پنجشنبه (۱۸ فروردین ماه) ادامه دارد.

در این طرح دو محصول جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای برای اولین بار عرضه شده اند.

بررسی قیمت و کیفیت

کیفیت و قیمت این دو محصول در مقایسه با خودروهای مشابه در بازار در چه سطحی قرار دارد؟

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: تفاوت این دو خودرو با خودروهای مشابه تنها در برخی از آپشن‌ها است. در نتیجه از لحاظ کیفیت مشابه سایر خودروها است.

قیمت مصوب خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ در این فروش فوق‌العاده ۱۸۱ میلیون تومان و قیمت ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز ۳۱۸ میلیون تومان اعلام شد.

حیدری در رابطه با قیمت این دو خودرو گفت: همه خودروهای داخلی گران هستند. اما در مقایسه با قیمت سایر خودروها، قیمت مصوب مناسبی دارد.

پیش از این عماد جعفری در مورد پیش‌بینی قیمت ۲۰۶ تیپ ۳ در بازار گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو بین قیمت تیپ دو و پنج خودروی ۲۰۶ باشد.

قیمت‌های روز موجود در سایت دیوار نشان می‌دهد خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۲۶۹ میلیون تومان و تیپ ۵ این خودرو ۳۲۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مشخصات فنی

ظاهرا مهم‌ترین امکانات رفاهی ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای، سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آیینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب این خودرو هستند.

آخرین مدل ۲۰۶ تیپ ۳ مربوط به سال ۹۱ است و بعد از آن تولید آن توسط ایران خودرو متوقف شد.

اما آنگونه که ایران‌خودرو اعلام کرده است، مهمترین ویژگی‌های خودرو پژو ۲۰۷i هاچ بک با موتور TU5Pبه شرح زیر است:

۱-دارای موتور کم مصرف

۲- گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک

۳- فرمان برقی

۴- مجهز به سیستم مالتی مدیا با دوربین دید عقب

۵- دارای کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان(MFC)

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.