فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۲۴۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / کدام خودرو ۹۵ میلیون تومان گران شد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز 25 مرداد 1403 / کدام خودرو 95 میلیون تومان گران شد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز پنجشنبه‌ 25 مرداد 1403 اعلام شد. بررسی قیمت‌های اعلامی نشان می‌دهد بازار خودرو در آخرین روز‌های هفته دچار تلاطم شده و این فراز‌ و‌ فرود در محصولات داخلی بیشتر است. البته تعداد زیادی از محصولات همچنان به قیمت روز‌های گذشته معامله می‌شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز پنجشنبه 25 مرداد 1403 مشخص شد. بازار خودرو از اوایل هفته به یک بازار ملتهب با نوسان آرام تبدیل شده اما این تغییر در محصولات مونتاژی نسبت به محصولات داخلی کمتر است، به طوری که هیجانات قیمتی آن از 500 هزار تومان تا 95 میلیون تومان گزارش می‌شود.

با توجه به قیمت دلار و وارد شدن آن به کانال پایین‌تر محصولات داخلی و مونتاژی به موازات قیمت دلار کاهش یافته و دچار تلاطم شدند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی با توجه به نرخ دلار نوسانی گزارش می‌شوند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) نسبت به همنوعان خود گران‌ترین مدل محسوب می‌شود که با افت 11 میلیون تومانی به کانال 949 میلیون تومان وارد شده است.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از محصولات داخلی ایران خودرو است که مانند سایر مدل‌هایش کاهش قیمت داشته است. خودروی مذکور با افت هفت میلیون تومانی با قیمت 712 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کوییک GXL بر خلاف سایر مدل‌های خود که ثابت مانده‌اند با افت یک میلیون تومانی با قیمت 407 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس از محصولات داخلی به‌شمار می‌رود که روند نزولی به خود گرفته و با کاهش شش میلیون تومانی به نرخ 602 ارزش‌گذاری شد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده اما شدت و میزان آن کمتر است.

چانگان CS35 فول 2023 یکی از انواع تیپ این خودرو است و با روند صعودی 95 میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و 570 میلیون تومان معامله می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز با افزایش سه میلیون تومان به قیمت 775 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هیوندای النترا که از محصولات مونتاژی کرمان موتور محسوب می‌شود با افت 90 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 600 میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در هم شکسته و با افزایش 13 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 602 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.