کد مطلب: ۱۷۸۵۵۷

آسیا مقصد اصلی سرمایه‌گذاری جهان

آسیا مقصد اصلی سرمایه‌گذاری جهان

تحلیل‌های انجام گرفته در حوزه دارایی‌های جهان نشان می‌دهد که تا ۸ سال آینده، منطقه آسیا-اقیانوسیه با ۱۴۵ درصد رشد در بخش ورود سرمایه از آمریکا و اروپا پیشی گیرد.

بررسی‌های اخیر در حوزه دارایی‌های جهان حاکی از آن دارد که یک روز در میان یک میلیاردر جدید در آسیا برای سرمایه‌گذاری اضافه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این موضوع منجر به تغییر مسیر سرمایه‌گذاری جهان به سمت بازارهای نوظهوری شده که در حال پیشی گرفتن از بازارهای سنتی سرمایه‌گذاری یعنی اروپا و آمریکا هستند.

در همین حال برآورد می‌شود دارایی‌های تحت مدیریت جهان تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۱۴۵ تریلیون و ۴۰۰ میلیارد دلار برسد که این حاکی از رشد ۲ برابری آن و اختصاص سریع‌ترین رشد به منطقه آسیا-اقیانوسیه در حوزه دارایی‌های جهان است.

همچنین پیش‌بینی می‌شود تا ۸ سال آینده میزان ورود سرمایه به این منطقه ۱۴۵ درصد افزایش پیدا کند که این رقم بیش از ۲ برابر میزان تخمین انجام گرفته در مورد آمریکای شمالی و اروپا است.

بر همین اساس، بعد از اعلام دولت چین در ماه نوامبر برای باز کردن صنعت مدیریت دارایی این کشور روبه خارجی‌ها؛ اکنون چشم‌ها به سمت چین است و برآورد می‌شود که میزان دارایی‌ها در این کشور تا سال ۲۰۳۰ میلادی ۵ برابر شود.

منبع: بانک‌برتر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.