خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۰۵۸۵

مشاور اقتصادی ترامپ هم کناره‌گیری می‌کند

مشاور اقتصادی ترامپ هم کناره‌گیری می‌کند

در ادامه زنجیره استعفاهای مقامات و کارکنان کاخ سفید، یکی از مشاوران اقتصادی ترامپ که نقش مهمی در بازنویسی برنامه مالیاتی آمریکا داشته، اوایل ژانویه کاخ سفید را ترک می‌کند.

جرمی کاتس معاون رئیس شورای اقتصاد ملی دونالد ترامپ قصد دارد در ماه ژانویه از سمت خود کناره‌گیری کند. استعفای برنامه‌ریزی شده وی در واقع جدیدترین مورد از مجموعه استعفاهایی است که قرار است در پایان اولین سال ریاست‌جمهوری ترامپ صورت بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اوایل ماه جاری میلادی، کاخ سفید، کناره‌گیری دینا پاول معاون امنیت ملی آمریکا را اعلام کرد. چند روز بعد نیز اعلام شد اوماروسا مانیگالت نیومن یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید، دولت را ترک کرده است.

کاتس یکی از مقامات سابق در دولت جرج بوش رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، از بازیگران کلیدی در تلاش‌های کاخ سفید در بازنویسی برنامه مالیات آمریکا بوده است. لایحه فوق درهفته جاری در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب درآمد و ترامپ نیز دیروز به وقت محلی این لایحه را امضا و به قانون تبدیل کرد.

یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد: کاتس کاخ سفید را در شرایط خوبی ترک می‌کند و همیشه قصد داشت تنها یک سال در دولت ترامپ فعالیت داشته باشد.

منبع: بورس‌پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.