خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۲۵۹۵۰۱

جذب سرمایه‌گذاری مستقیم ۲.۲ میلیارد دلاری در ترکیه

جذب سرمایه‌گذاری مستقیم 2.2 میلیارد دلاری در ترکیه

رئیس آژانس تشویق و تبلیغ سرمایه‌گذاری نهاد نخست‌وزیری ترکیه اعلام کرد: ترکیه در سه‌ماهه نخست سال جاری به طور مستقیم سرمایه‌گذاری ۲.۲ میلیارد دلاری را جذب کرد.

رئیس آژانس تشویق و تبلیغ سرمایه‌گذاری نهاد نخست‌وزیری ترکیه از جذب سرمایه‌گذاری مستقیم ۲.۲ میلیارد دلاری در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از آناتولی ترکیه؛ آردا ارموت، رئیس آژانس تشویق و تبلیغ سرمایه‌گذاری نهاد نخست‌وزیری ترکیه اعلام کرد: ترکیه در سه‌ماهه نخست سال جاری به طور مستقیم سرمایه‌گذاری ۲.۲ میلیارد دلاری را جذب کرد.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران ذهنیت منفی نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم در ترکیه ندارند. یادداشت‌های موسسه‌های رتبه‌بندی در مورد سرمایه‌گذاری بلندمدت موثر است، اما به صورت محدود.

ارموت همچنین گفت: کسانی که به طور مستقیم در ترکیه سرمایه‌گذاری می‌کنند، به طور بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کنند و از ظرفیت‌های کشور مطلع هستند. به همین خاطر، تبلیغات منفی برخی موسسات اعتبارسنجی در این امر تاثیری ندارد.

رئیس آژانس تشویق و تبلیغ سرمایه‌گذاری نهاد نخست‌وزیری ترکیه افزود: از نظر سرمایه‌گذاری‌های مستقیم، نیمه دوم امسال را بسیار مثبت‌تر از قبل پیش‌بینی می‌کنیم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.