کد مطلب: ۲۳۲۵۳۰

حاشیه‌های لحظات آغازین افتتاح نمایشگاه بورس

حاشیه‌های لحظات آغازین افتتاح نمایشگاه بورس

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امروز با تاخیر کار خود را آغاز کرد و مراسم افتتاحیه آن با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، این رویداد با حال و هوای بهاری و ریزش بی وقفه باران که از شب گذشته شدت گرفته بود در حال برگزاری است. این در حالی است که تعدادی از بازدیدکنندگان به دلیل حضور مقامات کشوری پشت درهای بسته مانده‌اند و تا قبل از پایان مراسم باید این درها بمانند.

این نمایشگاه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، عبدالحسین همتی، رئیس کل بیمه مرکزی، علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی و جمعی از فعالان و کارشناسان مالی کشور در حال برگزاری است. در حالی که شنیده شده بود اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری هم در این مراسم حضور خواهد داشت اما این اتفاق نیفتاد و مراسم افتتاحیه بدون حضور ایشان انجام شد.

در حین سخنرانی شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس، یکی از حاضران بلند شد و با ابراز گلایه نسبت به وضعیت بورس و نماد شرکت "های وب" از مشکلات مالی خود سخن گفت.

این در حالی است که چند ماه پیش نیز سهامداران "های وب" در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس از توقف نماد در این بخش گلایه کرده بودند.

سورنا ستاری، در ابتدای سخنرانی خود درگذشت یکی از اقوام نزدیک رئیس سازمان بورس را تسلیت گفت و از محمدی به واسطه حضور در نمایشگاه تشکر کرد.

طبق اطلاعات کسب شده خبرنگار تجارت نیوز پدر همسر شاپور محمدی فوت کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.