کد مطلب: ۱۷۰۳۳۹

آب شهرهای زلزله‌زده تا ۴۸ ساعت قطع است

آب شهرهای زلزله‌زده تا ۴۸ ساعت قطع است

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: به دلیل تامین آب شرب شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین، هرسین و ثلاث باباجانی از سراب‌های این شهرها و کدورت آب این سراب‌ها، متاسفانه در حال حاضر آبرسانی به این شهرها عمدتا به صورت سیار صورت می‌گیرد.

علیرضا تخت‌شاهی، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه در مورد آخرین وضعیت آب و فاضلاب استان ناشی از وقوع زلزله دیشب اظهار داشت: خوشبختانه در شهر کرمانشاه مشکل خاصی وجود ندارد اما در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و گیلان غرب این میزان خسارت بیشتر بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: متاسفانه با توجه به اینکه آب شرب شهر قصر شیرین و سرپل ذهاب از سراب گرم سرپل تامین می‌شود، آب سراب دچار آلودگی و کدورت شده و این امر باعث شده تا روند آبرسانی به این شهرها مختل شود و از طریق آب معدنی و تانکرهای آب سیار تامین شود.

وی تصریح کرد: همچنین آب شهرهای گیلان غرب و هرسین نیز از سراب‌های موجود در این شهرها تامین می‌شود، که متاسفانه به دلیل زلزله، آب این سرابها نیز دچار کدورت شده و فعلا قابل استفاده نیست و به این شهرها نیز از طریق تانکرها آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: آب ثلاث باباجانی نیز به دلیل از مدار خارج شدن ایستگاه پمپاژ برق با مشکل مواجه شده که بلافاصله یک ژنراتور به منطقه اعزام شده است که امیدواریم تا یکی دو ساعت دیگر با نصب ژنراتور شاهد وصل شدن آب شهر ثلاث باباجانی باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: اکیپ‌های زیادی به مناطق زلزله‌زده اعزام شده که امیدواریم با رفع کدورت آب سراب‌ها بتوانیم تا ۴۸ ساعت آینده آب شهرهای زلزله‌زده را دوباره وصل کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.