کد مطلب: ۱۷۱۳۲۹

منابع آب اکثر روستاهای قصر شیرین و سرپل ذهاب وارد مدار شد

منابع آب اکثر روستاهای قصر شیرین و سرپل ذهاب وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: منابع تولید آب در اکثر روستاهای قصر شیرین و سرپل ذهاب راه‌اندازی و آب وارد شبکه‌های آب‌رسانی روستاهای این شهرستان‌ها شده است.

ایرج شهبازی با بیان این‌که منابع تامین آب در اکثر روستاهای قصرشیرین و سرپل ذهاب راه‌اندازی و آب وارد شبکه شده است، اظهار کرد: در تعدادی از شبکه‌های آبرسانی روستایی سرپل ذهاب به دلیل شکستگی‌های متعددی که وجود دارد، هنوز تعمیرات خطوط به پایان نرسیده و پایداری تثبیت نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان این‌که اکنون 15 اکیپ تعمیرات در روستاهای آسیب‌دیده مشغول ترمیم شکستگی‌ها هستند، ادامه داد: با ورود آب به شبکه‌های آبرسانی روستایی نقاط آسیب دیده و شکستگی‌ها نمایان می‌شود و گروه‌های تعمیرات، شکستگی‌ها را ترمیم می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه افزود: برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم در تمامی روستاهای مناطق زلزله‌زده، تا امروز بالغ بر 800 هزار بطری آب توزیع شده و آب بسته‌بندی مورد نیاز، به صورت مداوم و منظم از دیگر استان‌های کشور وارد می‌شود.

شهبازی گفت: علاوه بر توزیع آب بسته‌بندی، تانکرهای آب‌رسانی سیار طبق برنامه مدون بصورت مداوم به تمامی روستاهای آسیب‌دیده مراجعه کرده و آب مورد نیاز را بین اهالی تقسیم می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که به مجتمع آبرسانی 21 روستای «سرابله سید صادق» از توابع شهرستان سرپل ذهاب در جریان زلزله آسیب جدی وارد شده بود، عنوان کرد: این مجتمع آبرسانی هم وارد مدار بهره‌برداری شد.

به گفته این مسئول، روند در مدار قرار گرفتن شبکه‌های آسیب‌دیده از زلزله به صورت جدی پیگیری شده و هر روز شاهد در مدار قرار گرفتن تعداد زیادی از شبکه‌های آبرسانی روستایی خواهیم بود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.