خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۷۹۵۷۳

پرتقال و نارنگی در بازار شب یلدا به وفور وجود دارد

پرتقال و نارنگی در بازار شب یلدا به وفور وجود دارد

رئیس اتحادیه میوه‌و‌تره‌بار کرمانشاه با بیان اینکه پرتقال و نارنگی به وفور در بازار کرمانشاه وجود دارد گفت: قیمت انار شب یلدای امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

عیسی حاج‌علیانی روز چهارشنبه، به تولیدات بالای اکثر اقلام میوه‌های پاییز و زمستان اشاره کرد و افزود: تنها قیمت برخی از اقلام به دلیل تولید اندک و کم‌ثمر بودن بالا رفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با افزایش بالای قیمت انار در بازار پاییزه و شب یلدای امسال اشاره کرد و گفت: هرکیلو انار به نرخ 40 الی 70 هزار ریال به فروش می‌رود و از سوی دیگر قیمت هر کیلو لیموشیرین درجه یک نیز 40 هزار ریال است.

حاج علیانی به کاهش 40 درصدی قیمت دیگر اقلام میوه در مقایسه با یلدای گذشته اشاره کرد و افزود: هرکیلو هندوانه به قیمت 15 هزار تا 20 هزار ریال، هرکیلو پرتقال به قیمت 13 هزار الی 15 هزار ریال و هرکیلو کیوی به قیمت 17 هزار الی 25 هزار ریال به فروش می‌رود.

به گفته رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار، حداکثر قیمت هرکیلو نارنگی نیز 30 هزار ریال خواهد بود.

وی یادآوری کرد: خریداران و مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه در بازار شب یلدا مانند گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، مشکلات بهداشتی و سایر موارد، مراتب را به شماره تلفن‌های 124 و 135 ستاد خبری به ترتیب سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی و در محل نمایشگاه به بازرسان مستقر در نمایشگاه گزارش دهند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.