کد مطلب: ۸۲۹۳۸۰

شرایط جدید دریافت کارت سوخت اعلام شد

شرایط جدید دریافت کارت سوخت اعلام شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید ثبت درخواست و پیگیری کارت سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در متن این اطلاعیه آمده است: «مالکان محترم وسایل نقلیه نوشماره جهت ثبت درخواست تولید کارت هوشمند سوخت به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند، همچنین مالکان محترم وسایل نقلیه نوپلاک که کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، لازم است برای بررسی وضع کارت هوشمند سوخت خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و در صورت نیاز درخواست خود را ثبت کنند.»

گفتنی است کارت هوشمند سوخت همه وسائل نقلیه نوشماره شامل خودروهای بنزین‌سوز، نفت‌گازسوز و موتورسیکلت‌ها پیش از این توسط مرکز پژوهش و توسعه ناجی به‌صورت خودکار صادر می‌شد( ایرنا ).

تعداد کارت سوخت در هر جایگاه چقدر است؟

محمدصادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: در طرح ساماندهی کارت‌های مجاری عرضه بر اساس قانونی که امسال به ما ابلاغ شده است، باید تا پایان همین شهریور ماه سال جاری ۹۰ درصد مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند. جایگاه ها همچنان کارت سوخت دارند اما بر اساس میزان فروش، کارت سوخت در اختیار خواهند داشت.

وی افزود: به ازای هر جایگاه یک کارت آزاد در اختیار جایگاه های کم‌ فروش قرار دادیم؛ جا‌هایی که فروش بالاتری دارند، به ازای هر دو سکو، چهار کارت تولید می‌کنیم که یکی در اختیار جایگاه دار است و بقیه اش در اختیار خود نواحی است تا اگر میزان سقفی که در کارت آزاد جایگاه ها وجود دارد تمام شود، نواحی ما بتوانند کارت را مجدد به آن‌ها بدهند.

در کلان شهر‌ها به ازای هر سکو دو کارت و به ازای هر سکو یک کارت در اختیار جایگاه ها قرار داده شده و در مجموع به ازای هر سکو، چهار کارت تولید شده است( تسنیم ).

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.