خبر مهم:

کد مطلب: ۸۸۴۶۱۳

۹۰ درصد از منابع صنعت برق در حوزه جاری و منابع انسانی هزینه می‌شود

90 درصد از منابع صنعت برق در حوزه جاری و منابع انسانی هزینه می‌شود

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه هم‌اکنون 90 درصد از منابع صنعت برق در حوزه جاری و منابع انسانی هزینه می‌شود، تاکید کرد: باید 90 درصد از توجه و تمرکز نیز به این بخش معطوف شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آرش کردی در نشست تخصصی تغییر رویکرد به منابع انسانی و بهره وری در نشست تخصصی ارتقای بهره‌وری در بخش‌های منابع انسانی، توسعه مدیریت، تحقیقات و فناوری اطلاعات با اشاره به تجربه موفقیت گذر از اوج مصرف در دو تابستان اخیر اظهار داشت: قدرت منابع امکانات، موجب شد تا صنعت برق به بالاترین سطح بهره وری برسد.

​وی با اشاره به این که هم‌اکنون 90 درصد از منابع صنعت برق در حوزه جاری و منابع انسانی هزینه می شود، تاکید کرد: باید 90 درصد از توجه و تمرکز نیز به این بخش معطوف شود.

مدیرعامل توانیر در عین حال به ضرورت تغییر رویکرد به منابع انسانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بخش مهمی از موفقیت صنعت برق در تابستان امسال و سال گذشته حاصل تغییر رویکرد وزیر نیرو به بخش منابع انسانی و تحرکی و ایجاد انگیزه‌ای بودکه در این بخش ایجاد شد که مصداق عینی آن رقم خوردن بهترین نتایج با در تابستان با کمترین منابع بود.

وی با بیان این که منابع انسانی نباید دچار ضعف و انحطاط شود، گفت: حاکمیت فن و تکنولوژی در صنعت برق و غلبه آن بر منابع انسانی شرایطی است که با آن مواجه هستیم، در حالی که نباید از توجه به منابع و نیروی انسانی غافل شد، چرا که توجه به منابع انسانی نه تنها به بهبود روند کارایی نیروی انسانی می‌انجامد، بلکه در پیشرفت بخش فنی نیز تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در ارتقای بهره وری صنعت برق گفت: حوزه IT فرصت‌های خوبی برای ورود و استفاده در صنعت دارد و در بخش تحقیقات نیز با توجه به این که صنعت برق به عنوان یک صنعت هایتک، همواره در لبه دانش حرکت کرده است، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.