کد مطلب: ۸۹۹۸۲۴

علت قطع برق گسترده در کاشان چه بود؟

علت قطع برق گسترده در کاشان چه بود؟

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان علت خاموشی نقاط مختلف کاشان را تشریح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از بارش باران و برف در شهرستان کاشان شاهد قطعی برق مکرر در اقصی نقاط شهر بودیم که خبرنگار تسنیم این موضوع را از سجاد ایجادی، مدیر روابط عمومی اداره برق شهرستان کاشان پیگیری کرد.

سجاد ایجادی اظهار داشت: به علت بارش رحمت الهی و زیبای برف در شهرستان کاشان، متأسفانه تعدادی از اشجار وارد شده در حریم شبکه‌های توزیع برق در جای‌ جای این شهرستان شکسته و باعث اتصالی و پارگی سیم‌های برق شده است.

وی گفت: هم اکنون 50 نفر از پرسنل اداره برق در واحد عملیات مشغول به خدمت‌رسانی و در حال رفع عیب و مشکلات تمامی خاموشی‌های ایجاد شده ناشی از سقوط درختان بر روی سیم‌های فشار قوی برق هستند.

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان با اشاره به اینکه تمامی خاموشی‌ها تحت رصد و کنترل مرکز دیسپاچینگ شمال استان در کاشان است، تأکید کرد: شهروندانی که خاموشی تکی یعنی در محل فقط منزل شما قطع بوده و مابقی همسایگان برق‌دار هستند، دارند برای گزارش تنها با سامانه 121 و یا اپلیکیشن برق من نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده و تشکر از صبوری مردم کاشان از این مشکلات تصریح کرد: تمامی نواقص و مشکلات ایجاد شده در شبکه تا عصر امروز مرتفع شده و جریان برق به طور کامل به مدار اصلی باز خواهد گشت.

 

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.