فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۲۳۰

مبنای جمع شدن امضا سراسر تهمت است؛ شکایت می کنم

مبنای جمع شدن امضا سراسر تهمت است؛ شکایت می کنم

علیرضا زاکانی گفت: بعضی‌ها دوست نداشتند ما در انتخابات نظر صریحی داشته باشیم و آن را دنبال کنیم. این انتقادات درست نیست و صد در صد نادرست است؛ چرا که ما ۱۳۳ برنامه افتتاحیه داشتیم، برخی از این دوستان در یکی از این افتتاح‌ها هم حاضر نشدند! ما از همه دعوت می‌کردیم اما نمی‌آمدند. ‌نمی دانم چرا نمی‌آمدند، اقلیت مخالفی از ابتدا بوده‌اند اکنون هم هستند. رای و نظرشان برای ما محترم است.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا زاکانی با بیان اینکه در شورای شهر یک اقلیت مخالفی هستند حرف‌های خودشان را می‌زنند، گفت: بعضی‌ها دوست نداشتند ما در انتخابات نظر صریحی داشته باشیم و آن را دنبال کنیم. این انتقادات درست نیست و صد در صد نادرست است.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در گفت و گو با جماران درخصوص امضاهای جمع شده برای برکناری او از شهرداری تهران، اظهارداشت: امضاهای بیشتری برای ماندنم در شهرداری جمع شده، مبنای جمع شدن امضا سراسر تهمت است. حتما از کسی که این کار را کرده شکایت خواهد شد. رای و نظر هر عزیزی که معتقد است شهردار باید تغییر کند برای ما محترم است، اما بیش از این تعداد که برای تغییر شهردار، رای داده بودند، برای ماندن من در شهرداری رای و امضا جمع شده. آنها که رای نماندن در شهرداری داده‌اند اظهاراتشان مبنای قانونی ندارد.

وی در ارتباط با اظهاراتی که در شورای شهر انجام شده، گفت: در شورای شهر یک اقلیت مخالفی هستند حرف‌های خودشان را می‌زنند.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که چرا وقتی تصمیم به انصراف داشتید، با قاطعیت گفتید در انتخابات می مانید، گفت: اینکه گفتم می‌مانم، منطق دینی دارد. انصرافم از انتخابات منطق دینی دارد. در سخنرانی منطق دینی‌اش را می‌گویم و توضیح بیشتری خواهم داد.

زاکانی همچنین در جمع خبرنگاران در خصوص مشاجره هایی که در شورای شهر در رابطه با عملکرد شهردار انجام شده است، با بیان اینکه درباره این مشاجره‌ها از خودشان بپرسید، ادامه داد: بعضی‌ها دوست نداشتند ما در انتخابات نظر صریحی داشته باشیم و آن را دنبال کنیم. این انتقادات درست نیست و صد در صد نادرست است؛ چرا که ما ۱۳۳ برنامه افتتاحیه داشتیم، برخی از این دوستان در یکی از این افتتاح‌ها هم حاضر نشدند! ما از همه دعوت می‌کردیم اما نمی‌آمدند. ‌نمی دانم چرا نمی‌آمدند، اقلیت مخالفی از ابتدا بوده‌اند اکنون هم هستند. رای و نظرشان برای ما محترم است.

منبع : جماران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.