فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۲۸۴

هشدار امام جمعه اهواز خطاب به دولت پزشکیان: بازگشت به عقب خط قرمز است

هشدار امام جمعه اهواز خطاب به دولت پزشکیان: بازگشت به عقب خط قرمز است

امام جمعه اهواز: بازگشت به عقب خط قرمز است و راه‌هایی را که قبلا رفتیم و نتوانستیم به آن برسیم را نباید ادامه دهیم.

به گزارش تجارت نیوز،

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان با بیان اینکه مواکب در اربعین خالصانه خدمت کردند اظهار کرد: موکب های عراقی در اربعین سنگ تمام گذاشتند و خالصانه میزبان زائران ایرانی بودند.

موسوی فرد، با بیان اینکه باید از مظلوم و مردم فلسطین حمایت کنیم گفت: مساجد و مردم باید نسبت به وظیفه خود درخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته باشند.

امام جمعه اهواز با باشاره به تکلیف دولت چهاردهم خاطر نشان کرد: بازگشت به عقب خط قرمز است و راه‌هایی را که قبلا رفتیم و نتوانستیم به آن برسیم را نباید ادامه دهیم.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد با بیان اینکه نباید اجازه داد که شعار سال کمرنگ شود اظهار کرد: مردمی سازی اقتصاد را باید دولتمردان سرلوحه خود قرار دهند و برای اجرای شعار سال برنامه ریزی کنند.

وی گفت: ماموریت دولت چهاردهم ایجاد هماهنگی در بدنه نظام اقتصادی است، همه مسئولین در بحث اقتصاد یک شعار واحد و آن هم حل مشکلات اقتصادی داشته باشد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در سازمانها شایسته سالاری صورت بگیرد تاکید کرد: از جوانان انقلابی در بحث مدیریت استفاده شود.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد با اشاره به هزینه بالای کرایه های حمل و نقل در جابجایی زائران گفت: باید نظارت بیشتری در مسائل مختلف داشته باشیم تا مردم در بحث معیشت و اقتصاد دچار مشکل نشوند.

منبع : دیده بان ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.