فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۲۵۶

افراد توانمند و شایسته را قطعاً در دولت حفظ خواهیم کرد

افراد توانمند و شایسته را قطعاً در دولت حفظ خواهیم کرد

رئیس جمهور با بیان اینکه افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

 مسعود پزشکیان، رئیس جمهور و حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

پزشکیان در این دیدار با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، عنوان کرد: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی همچنین نسبت به اهمیت شایسته گزینی در انتصابات تأکید و اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی نیز در این دیدار با اشاره به نخستین سفر رسمی رئیس دولت چهاردهم به مشهد، اظهار امیدواری کرد: دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع)، عنوان کرد: رئیس جمهور محترم متخلق به تقوا و متدین هستند و تعبیر «صادق» که رهبری معظم در خصوص ایشان بکار بردند، نشان از اعتماد رهبری به ایشان دارد.

وی با اشاره به روحیه مردمی رئیس جمهور، ابراز کرد: عدالتخواهی، تبعیت از مقام معظم رهبری، سادگی، بی‌تکلفی و صمیمیت در کلام از جمله ویژگی‌های ممتاز رئیس جمهور محترم است؛ ان‌شاءالله با حفظ همین روحیه و نوع تعامل با مردم در گشایش امور ملت، رفع مشکلات و شتاب‌دهی هرچه بیشتر به پیشرفت‎های کشور موفق باشند.

منبع : میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.