کد مطلب: ۸۹۴۳۳۱

رابرت کندی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ثبت‌نام می‌کند

رابرت کندی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ثبت‌نام می‌کند

«رابرت اف کندی جونیور» برای نامزدی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در ایالت یوتا ثبت نام می‌کند. این نامزد در طول همه‌گیری کووید۱۹ به دلیل پذیرش نظریه‌های توطئه بهداشت عمومی به شهرت رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، «رابرت اف کندی» برادرزاده رئیس‌جمهور مقتول و سابق آمریکا می‌گوید که پس از برآورده کردن شرایط هزار امضایی لازم برای حضور در برگه‌های رأی، برای نامزدی به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ در یوتا ثبت نام کرده است. یوتا اولین ایالتی است که این نامزد مستقل و فعال برجسته ضد واکسن در آن واجد شرایط شده است. ممکن است ایالت آریزونا هم او را تائید کند.

فرانس۲۴ نوشته است، کندی از موانع بسیار بر سر راه دسترسی نامزدهایی که توسط یک حزب سیاسی بزرگ حمایت نمی‌شود، انتقاد کرد و گفت که الزامات در برخی ایالت‌ها، به چالش کشیدن «خفقان» جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بر سیاست ایالات متحده را تقریباً غیرممکن می‌کند.

این نامزد در طول همه‌گیری کووید۱۹ به دلیل پذیرش نظریه‌های توطئه بهداشت عمومی به شهرت رسید و پیروان وفاداری دارد که اجماع علمی را مبنی بر ایمن و مؤثر بودن واکسن‌ها رد می‌کنند.

گفتنی است برطبق قوانین آمریکا نامزدهای مستقل از دو حزب دمکرات و جمهوریخواه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما رای آنها به حساب نمی‌آید.

منبع: شفقنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.