فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۳۱۸

امام جمعه اردبیل: پزشکیان یک شخصیت نخبه، صادق و درستکار است / مبادا با اختلافات دولت را خراب کنید

امام جمعه اردبیل: پزشکیان یک شخصیت نخبه، صادق و درستکار است / مبادا با اختلافات دولت را خراب کنید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همه باید با تعامل و انسجام کار دولت را پیش ببرند و نباید به خاطر پست و مقام دچار اختلاف و انشقاق شد، ضمن اینکه لازم است افراد شایسته برای پست‌های مدیریتی بکار گرفته شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همه باید با تعامل و انسجام کار دولت را پیش ببرند و نباید به خاطر پست و مقام دچار اختلاف و انشقاق شد، ضمن اینکه لازم است افراد شایسته برای پست‌های مدیریتی بکار گرفته شوند.

 آیت الله سید حسن عاملی روز پنجشنبه در دیدار هواداران و اعضای ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان اردبیل افزود: دست در دست هم می‌دهیم و مهربانانه و صمیمانه کار دولت چهاردهم را پیش می‌بریم و توصیه ام این است که اجازه افراطی گری و تندروی بین نیروها و به ویژه بین ۲ جناح را به هیچ کس ندهید.

وی با بیان اینکه افراد ریاکار و چاپلوس را در دولت راه ندهید، افزود: تندروها را مهار کنید زیرا تندروی و افراطی گری سم مهلکی است که اگر گریبان جامعه را بگیرد، جامعه ضربات سنگینی را از جانب آن متحمل خواهد شد.

عاملی بیان کرد: احترام افرادی را که شب انتخابات طرفدار جناح مقابل بود ولی امروز در جناح شما سینه سپر کرده، حفظ کنید.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: تعصب جناحی را کنار بگذارید و در کنار آن نقد سازنده و پویا را در اولویت کاری خود قرار بدهید چرا که با تعصب جناحی کار پیش نمی‌رود.

عاملی با بیان اینکه کار پزشکیان بسیار سخت و طاقت فرسا است افزود: بار سنگینی بر دوش دکتر پزشکیان است که با حمایت شما و اقشار مختلف جامعه بسیاری از مشکلات و مسائل قابل حل است.

وی افزود: اجازه دهید شایستگان امور مدیریتی استان را بدست بگیرند و فارغ از هر گونه تعصب و تنگ نظری افرادی که لایق، شایسته، کاردان، کاربلد، سالم و درستکار هستند در راس امور مدیریتی استان قرار بگیرند.

عاملی ادامه داد: به خاطر پست و مقام همدیگر را تخریب نکنید، شایستگان را خودتان انتخاب کنید و منافع جناحی را کنار گذاشته و مبادا به جناح مقابل هم اهانتی صورت بگیرد.

وی افزود: درست نیست افراد مطرح برای تصدی مدیریت را تخریب کنید تا خود جایگزین آن شوید، بلکه نیاز است تعامل با یکدیگر و جناح مقابل داشته باشید.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در مقایسه با استان‌های دیگر به لحاظ رفتار سیاسی شهره عام و خاص بوده و شایسته است که ۲ جناح با یکدیگر با مهربانی و صمیمیت رفتار کنند.

عاملی با بیان اینکه آبروی پزشکیان دست شما است، افزود: هر حرکت نابجایی از جانب هواداران، منجر به تخریب شخصیت رییس جمهور خواهد شد بنابراین ضمن اینکه آبروی پزشکیان دست شما است آبروی نظام هم دست شما است.

وی با بیان اینکه مبادا با اختلافات درون گروهی، خودتان و دولت را خراب کنید، افزود: پزشکیان یک شخصیت نخبه، صادق و درستکار است او همواره از قران و نهج البلاغه حرف می‌زند و باید آبروی او را حفظ کرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه تضارب آرا منجر به نشاط سیاسی در کشور می‌شود، اضافه کرد: این نشانه بلوغ فکری است که تضارب آرا در کشور شکل بگیرد چرا که کشور با این رویه پیشرفت می ‌کند و درست نیست یک نفر مادام العمر رئیس بماند بلکه باید کاری کرد تا چرخش مدیریت و چرخش قدرت در کشور بین جناح‌های مختلف ایجاد شود.

جواد زنجانی رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل هم در این مراسم با بیان اینکه مردم و نظام پیروز انتخابات هستند گفت: پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری نتیجه برد-برد برای مردم و نظام داشت و مردم با این انتخاب مسیر خود را تعیین کردند.

وی با قدردانی از همه کسانی که با خانواده و دست در دست فرزندان خود یاران پزشکیان را تنها نگذاشتند، افزود: مشارکت ۸۰ درصدی مردم اردبیل در دور نخست و ۸۵ درصدی در دور دوم انتخابات بالاترین رای را برای دکتر پزشکیان به همراه داشت.

وی افزود: باید به طرفداران و اهالی برای ایجاد ستادهای خودجوش از جمله در پارس‌آباد، بیله‌سوار، انگوت، مشگین شهر، گرمی، نمین، نیر، سرعین، کوثر، خلخال و اردبیل دست مریزاد گفت.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در اردبیل با تاکید بر اینکه همه برای ایران و آینده این وطن پای کار آمدیم، بیان کرد: با وجود اینکه مشارکت خوبی در انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد اما بیش از ۵۰ درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند و با این اقدام خود پیام دادند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.