فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۷۴۵

احمد میدری میخواهد زنان ایرانی را به افغانستانی ها بدهد ؟

احمد میدری میخواهد زنان ایرانی را به افغانستانی ها بدهد ؟

آیا می‌دانید اقدامات آقای میدری و همکاری ایشان با یونیسف، در راستای تغییر قانون دریافت تابعیت از طریق مادر به قانون اعطای تابعیت به فرزندان مادر ایرانی، صرفا با صیغه شرعی، چه خروجی داشته است

به گزارش تجارت نیوز،

طالبی دارستانی بازرس سابق وزارت کار در یادداشتی نوشت:

آیا درخصوص همکاری مبسوط جناب میدری با بازوهای سازمان ملل به ویژه صندوق جمعیت، یونیدو، یونیسف و اجرایی ساختن برنامه‌های خسارت‌بار آنها در کشور ‌خصوصا در حوزه زنان، زنان سرپرست خانوار، اتباع خارجی، اشتغال و ... اطلاعی به شما نداده‌اند؟!

آیا از اقدامات همگام احمد میدری و عیسی منصوری در همکاری با شبکه‌های مشکوک جمعیتی و اشتغالی، اطلاع ندارید؟

آیا می‌دانید آقای میدری تحت عنوان دستور برنامه تدوین شاخص‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ایران با صندوق جمعیت سازمان ملل، فرایندی را طی کرد که بستر دسترسی نظامات بین المللی به اطلاعات مربوطه را فراهم آورد؟

جناب آقای پزشکیان! درخصوص همکاری آقای میدری با صندوق جمعیت سازمان ملل در مورد مسئله حساس زوجین نابارور و تبادل اطلاعات و دستورات، توضیحی  به شما داده‌اند؟

‌جناب آقای پزشکیان آیا از نقش آفرینی احمد میدری و عیسی منصوری(کارمند ارشد یونیدو) در پروژه تکاپو کسی به شما اطلاعی نداده است؟! که در ارتباطات و مکاتبات مستقیم و... با یونیدو دسترسی یونیدو به اطلاعات فردی و سرزمینی ایجاد شده است! 

کاش از آقای میدری بپرسید دستاورد این پروژه بعد ‌از ۶ سال در حوزه اشتغال با آن تفاهم هنگفت مالی، چه بوده است؟!  بد نیست به استحضار برسانم در جلسه‌ای که خانم جوان شهرکی به هدف پیگیری ادامه‌ی اجرای این طرح در دولت آقای رئیسی، تشریف آورده بودند وزارت؛ همین سوال را از ایشان پرسیدیم و ایشان حتی یک دستاورد مستند نداشت که ارائه دهد! ‌و این درحالی بود که به دریافت مبالغ هنگفت اذعان کردند(مستندات موجود است)

 آیا می‌دانید اقدامات آقای میدری و همکاری ایشان با یونیسف، در راستای تغییر قانون دریافت تابعیت از طریق مادر به قانون اعطای تابعیت به فرزندان مادر ایرانی، صرفا با صیغه شرعی، چه خروجی داشته؟ آیا می‌دانید در راستای بند ۹ کنواسیون فمینیستی رفع هر گونه تبعیض علیه زنان بوده است؟

همان همکاری ای که منجر به دست درازی به نوامیس ایرانی و رهاشدگی ایشان و فرزندانشان شده؟! مگر نفرموده بودید که «مدافع حقوق زنان خواهید بود؟ 

و زنان باید از حقوق برابر و فرصت‌های عادلانه برخوردار باشند؟» ما به صداقت شما دل خوش داریم

لطفا از کارشناسان بخواهید آمار دقیق این فاجعه را ‌که طمع اقامت و تابعیت و استفاده از مزایای آن، منجر بظلم علیه دختران و زنان طبقات فقیر جامعه شد تا آنجا که باورود مجلس، جلوی اجرای این قانون گرفته شد را به شما ارائه دهند؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.