فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۸۲۰

سرداری جباری کیست؟ صحبت او تکذیب شد

سرداری جباری کیست؟ صحبت او تکذیب شد

به تازگی اظهارنظری درباره سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخی رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است.

به گزارش تجارت نیوز،

به تازگی اظهارنظری درباره سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخی رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است.  منتشرکنندگان این مطلب مدعی مصاحبه جنجالی این شخصیت نظامی با بسیج‌پرس (رسانه رسمی سازمان بسیج) بوده است. علاوه بر اینکه مراجعه به سایت بسیج پرس هم حکایت از نبود چنین مصاحبه ای دارد ؛ سردار ابراهیم جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اساس چنین صحبت‌ها و مصاحبه با این سایت را تکذیب کرد.

ماجرا از چه قرار است؟ رسانه‌ها و شبکه‌های فارسی زبان معاند، سبک جدیدی را برای باورپذیر کردن شایعات و دروغ‌های شان به وجود آورده‌اند. این رسانه‌ها عمدتاً در مواقع حساس (مانند این ایام که زمان پاسخ ایران به اسرائیل خواهد بود) دست به انتشار چنین اخباری می زنند.

تنظیم سوژه و اخبار آن ها بیشتر بر مسائل امنیتی یا مسائلی که مردم برایشان از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است 

این رسانه ها برای اعتبار خبرهایشان مدعی هستند که چنین اظهاراتی در گفتگو با رسانه های معتبر و رسمی انجام شده است، درحالی که هرگز در سایت آن رسانه ها مشاهده نمی‌شود.

پیش از این نیز بارها اخبار دروغی را حتی با جعل لوگوی خبرگزاری های رسمی مانند شبکه خبر، تسنیم، رسا، خبرگزاری فارس و ... منتشر کرده بودند.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.