فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۲۸۷

اعتراض کاربران به عارف؛ پسرت در دولت چه کاره است؟

اعتراض کاربران به عارف؛ پسرت در دولت چه کاره است؟

دفتر معاون اول رئیس جمهوری و وزارت صمت باید پاسخ دهند که فرزند محمدرضا عارف در جلسه معارفه چرا حضور داشت.

به گزارش تجارت نیوز،

میلاد علوی خبرنگار نوشت: دفتر معاون اول رئیس جمهوری و وزارت صمت باید پاسخ دهند که فرزند #محمدرضا_عارف با چه نقش و سمتی در مراسم تودیع و معارفه وزیر صمت حضور پیدا کرده و در کنار مشاوران او نشسته است. از او به عنوان « #ژن_خوب» دعوت شده یا «پسر معاون اول»؟! شاید هم مشاور جدید است و ما بی خبریم؟!

عرشا از کاربران سیاسی نوشت: جناب #عارف پسر شما اگر سمت دولتی داره بفرمایید اگر نداره  گوششو بگیرید از جلسات دولتی چه معارفه چه تخصصی پرتش کنید بیرون اگر نمی توانید  به ما بگید !  مشی پزشکیان این نیست!

آمینواسید نوشت: پسر عارف ژنِ خوب بابایی در جلسات هیئت دولت در کنار فائزه دولتی برای معارفه وزیر صمت چه غلطی میکند؟ پسر عارف به جز «پسر عارف بودن» چه سِمَتی دارد؟ ژن انگل!

اکانت منبع موثق نوشت: آقای عارف! شما مدیر بسیار توانمندی هستی و از سرمایه‌های این کشوری، مردم به این دولت امیدوارند که بخشی از مشکلات رو از دوششون برداره. افسار پسرت رو بکش، قبل از اینکه دیگری بکشه.

سید هادی کسایی‌زاده خبرنگار نوشت: پسر #عارف و پسر #پزشکیان با دخالت در امور اجرایی و دولت در آینده خطرات بزرگی را به همراه خواهند داشت. #رئیسی هم به دلیل دخالت داماد و همسرش دولت نامیمونی شد. #روحانی هم با برادرش حسین فریدون بی آبرو شد. لطفا دست بستگان را از دولت قطع کنید.

بهنام قلی‌پور نوشت:‌پسر عارف در مراسم تودیع و معارفه وزیر صمت ژن خوب، پست‌ فروش خوب

کاربر دیگری نوشت: این‌که جامعه به حضور پسر عارف در جلسات دولت حساسیت نشان می‌دهد بسیار تحول خوب و مهمی است. آقای پزشکیان لطفاً این صداها را جدی بگیرد.

علی برنایی نوشت: هدف #حمیدرضا_عارف از نشستن کنار #فائزه_دولتی در جلسه معارفه وزیر #صمت بعد از آن همه حرف و حدیث درباره روابط گذشته این دو نفر و نگاه مستقیم به دوربین چه معنی دارد؟ به دنبال اثبات چیست؟

داریوش معمار از کاربران اصولگرا نوشت: ین هم #ژن_خوب آقای معاون اول، عباس عارف! این ژن خوب همان است که رانت حاصل از نفوذ پدر در نظام را حق و نتیجه هوش و استعداد خانوادگی می دانست.  پسر عباس عارف چهره ای منفور است. او طی روزهای گذشته در جلسات و نشست های مهم دولتی حاضر شده است، اما مناسبت این حضورهای مشخص نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.