کد مطلب: ۱۳۰۱۱۴

واحدهای تولیدی استاندارد، حمایت می‌شوند

واحدهای تولیدی استاندارد، حمایت می‌شوند

رییس سازمان ملی استاندارد ایران ساختمان اداري آزمايشگاهي استان گلستان را افتتاح کرد.

به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، ساختمانی که امروز به عنوان مجموعه اداری آزمايشگاهي استان گلستان افتتاح شد فاز نخست این بنا با زیربنای 3300 متر مربع در 5 طبقه است و واحدهای اداری و آزمايشگاهي استاندارد استان گلستان را در برمي گیرد و کلنگ آن در سال 89 به زمین خورده است.

پیروزبخت و هیئت همراه پیش از افتتاح این مجموعه از واحد برتر تولیدی در استان دیدن کردند.

بر اساس این گزارش کارخانه محصولات لبنی پگاه گلستان در سال 1364 تاسیس شده و با تولید 90 نوع محصول لبنی، دومین واحد برتر از میان 17 کارخانه محصولات لبنی پگاه در سراسر کشور و یکی از واحدهای برتر تولیدی در استان گلستان است که بیش از 20 درصد از محصولات این شرکت به خارج از کشور صادر می شود.

نيره پیروزبخت پس از بازدید از این واحد تولید محصولات لبنی استاندارد ضمن تبریک روز کارگر و ایام مبارک شعبان گفت: کارخانه محصولات لبنی پگاه از جمله واحدهای تولیدی است که علاوه بر استاندارد های اجباری سازمان استاندارد، نسبت به رعایت استانداردهای سختگیرانه کارخانه ای نیز اقدام کرده است که این اقدام قابل تقدیر است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: ما آمادگی داریم با تدوین استانداردهای جدید مورد نیاز این واحد تولیدی یا تجدید نظر و اصلاح استانداردهای موجود از ارتقای کیفیت محصولات این واحد تولیدی و تسهیل صادرات محصولات آن حمایت کنیم.

پیروزبخت ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران تمامی توان تخصصی و اجرایی خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی استاندارد و رونق تولید و اشتغال و افزایش صادرات در کشور به کار خواهد بست.

پیروزبخت پس از دیدار با حسن صادقلو، استاندار گلستان در شورای استاندارد گلستان شرکت کرد تا با حضور استاندار و ساير اعضای شورا، موضوعات مهم دستور کار این شورا را بررسی و تصویب کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.