خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۶

حادثه در معدن ذغال‌سنگ آزادشهر، نتیجه سهل‌انگاری مدیران است

حادثه در معدن ذغال‌سنگ آزادشهر، نتیجه سهل‌انگاری مدیران است

رئیس خانه اقتصاد ایران گفت: بروز حادثه در معدن زغال‌سنگ استان گلستان، نتیجه سهل‌انگاری مدیران در آموزش نیروی انسانی بوده است.

ابراهیم جمیلی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، با بیان اینکه بروز اتفاقاتی نظیر آنچه در معدن ذغال‌سنگ آزادشهر گلستان رخ داد، طبیعی است، گفت: روی دادن چنین اتفاقاتی قابل پیش‌بینی نیست، ولی قابل پیشگیری است.

وی افزود: در تمام معادن دنیا به ویژه معدن ذغال سنگ، به دلیل تولید گاز متان در حین فعالیت استخراج، اتفاقاتی از این دست ممکن است روی دهد ولی مدیران در این بخش همیشه با آموزش نیروی انسانی (کارگر) و نیز به‌روزرسانی ایمنی و تجهیزات به کار گرفته شده در معدن میزان احتمال بروز چنین اتفاقاتی را به صفر می‌رسانند.

این فعال معدنی، با تاکید بر اینکه باید یک گروه کارشناسی به محل حادثه اعزام شود و گزارش جامع و مانعی از علت رخداد این حادثه تهیه کند، اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود عامل انسانی علت بروز حادثه بوده است، درست نیست، چراکه این مسئله حکایت از سهل‌انگاری مدیرانی داشته که نسبت به آموزش نیروی انسانی توجه ویژه نداشته و سبب شده تا اطلاعات ایمنی کارگری که در معدن ذغال‌سنگ کار می‌کرده بسیار پایین و حتی صفر بوده باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.