کد مطلب: ۱۶۳۰۸۲

معاون وزیر صنعت اعلام کرد

اولویت‌های صنعتی در دولت دوازدهم

اولویت‌های صنعتی در دولت دوازدهم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محرومیت‌زدایی در بخش صنعت کشور، با اولویت استان‌های کمترتوسعه‌یافته صورت خواهد گرفت.

منصور معظمی تصریح کرد: سازمان گسترش در صنعت کشور اثرگذاری بزرگی دارد و در راستای بازآفرینی نقش ایدرو در کشور، باید در جهت مسائلی که بیشتر جنبه نوآوری و خلاقیت دارند و بخش خصوصی در آن حضور ندارد، حرکت کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ایجاد صنایع در مناطق خود، وزیر صنعت ، معدن و تجارت هم از ایدرو جهت اقدام در محرومیت‌زدایی در بخش صنعت کشور در استان‌های کمترتوسعه‌یافته انتظار دارد و از اهم برنامه‌های این وزارتخانه قرار گرفته است.

معظمی افزود: در راستا انتظار می‌رود مجلس قوانینی که ایدرو را در حرکت و هدایت صنعت کشور محدود کرده، تغییر دهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نیاز کشور به جذب سرمایه خارجی و ایجاد اشتغال تصریح کرد: برای یک اقدام و فعالیت هزاران سوال مطرح می‌شود، ولی برای انجام آن هیچ کمکی نمی‌شود. چرا برای سرمایه‌گذاری در این کشور و جذب آن کمک نمی‌شود.

رئیس هیات عامل ایدرو، توجه و نگاه ویژه دکتر شریعتمداری و انتظار ایشان از ایدرو را مثبت خواند و گفت : وقتی می‌توانیم برای ده هزار نفر در پروژه‌های سال ۹۶ ایدرو شغل ایجاد کنیم، باید هر چه سریعتر این موضوع را گسترش و توسعه دهیم چون دغدغه اصلی نظام اشتغال است و ایدرو به عنوان یک سازمان استراتژیست و سیاست‌گذار و اجراکننده این امر است و وظیفه ایدرو توسعه و هدایت صنعت کشور است.

معظمی در پایان خطرنشان کرد: انتظار از ایدرو در حال حاضر جهش است و این سازمان باید برای حضور بهتر و هوشمندانه‌تر در حوزه صنعت، بازوی مطالعاتی خود را تقویت کند و تا بتواند گام‌های موثرتری در حوزه‌های راهبردی بردارد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.