کد مطلب: ۳۵۴۲۰۲

احمد پورفلاح در گفتگو با تجارت‌نیوز اعلام کرد:

آرایش جدید مجمع فعالان توسعه در انتخابات اتاق بازرگانی

آرایش جدید مجمع فعالان توسعه در انتخابات اتاق بازرگانی

احمد پورفلاح می‌گوید: چنانچه نگاه‌ها برای ورود به اتاق خدمت باشد قطعا تعصب رنگ می‌بازد. در نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی و باتوجه به شرایط خاص اقتصاد کشور باید تعصب را کنار بگذاریم و به سمت مسیر اصولی حرکت و برای توسعه اقتصاد کشور گام‌های مهمی برداریم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران درباره آخرین تغییر و تحولات نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی به تجارت‌نیوز گفت: روز گذشته جلساتی با گروه مجمع فعالان توسعه برگزار شد. تعدادی از اعضای فعال در گروه مجمع فعالان توسعه در لیست ائتلاف فردا قرار گرفتند و یحیی آل اسحاق هم از مجمع فعالان به گروه پیشگامان تحول و توسعه پیوست.

احمد پورفلاح افزود: در این جلسه یکی از توصیه‌ها این بود که تمام گروه‌های انتخاباتی از جمله مجمع فعالان توسعه و گروه پیشگامان تحول و توسعه در لیست پویش «اتاقی برای همه» قرار بگیرند. معتقدیم چنانچه نگاه‌ها برای ورود به اتاق خدمت باشد قطعا تعصب رنگ می‌بازد. در نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی و باتوجه به شرایط خاص اقتصاد کشور باید تعصب را کنار بگذاریم و به سمت مسیر اصولی حرکت و برای توسعه اقتصاد کشور گام‌های مهمی برداریم.

او در پاسخ به این پرسش که چه کسانی از گروه مجمع فعالان توسعه به گروه ائتلاف برای فردا کوچ کرده‌اند؟ اظهار کرد: علاء میر محمدصادقی، محمدرضا بهرامن، عباسعلی قصاعی، محمدرضا نجفی‌منش و علی نقیب از افرادی هستند که از گروه مجمع فعالان توسعه به گروه ائتلاف برای فردا پیوستند.

پورفلاح در ادامه گفت: همچنین محسن صفایی، محمدرضا طلایی، رضا نورانی، شیبانی چهار عضوی هستند که به گروه پیشگامان تحول و توسعه پیوستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دکتر علیمردان شیبانی