کد مطلب: ۴۰۹۷۱۸

استعفای خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران چقدر صحت دارد؟

استعفای خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران چقدر صحت دارد؟

غلامحسین جمیلی تا قبل از این همزمان رئیس اتاق بازرگانی زنجان و خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران بود که پس از استعفا از ریاست اتاق بازرگانی زنجان، شائبه‌هایی مبنی بر استعفای وی از خزانه‌داری اتاق ایران نیز وجود داشت. اما خودش این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس اتاق بازرگانی زنجان استعفا داده و علی یگانه‌فرد به جای غلامحسین جمیلی بر کرسی ریاست این اتاق تکیه زده است، اما آیا این استعفای جمیلی به معنای استعفای او از خزانه‌داری اتاق بازرگانی ایران هم است؟

جمیلی در گفتگویی کوتاه با تجارت‌نیوز گفت: فقط از ریاست اتاق بازرگانی زنجان استعفا دادم و قصد استعفا از اتاق بازرگانی ایران را ندارم.

یکم آبان‌ماه سال جاری، فارس خبر داده بود: «غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان و عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با دستور دادستان زنجان بازداشت شد».

دنیای اقتصاد هم در این مورد نوشت که اما علت این اتفاق مشخص نشد و البته شنیده‌ها حاکی از آن بود که بازداشت جمیلی ارتباطی با اتاق بازرگانی ندارد.

در همین مورد روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان هم اعلام کرده است: ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان روز پنج‌شنبه ۱۶ آبان با حضور اکثریت اعضا در محل اتاق برگزار شد. در این جلسه جمیلی استعفای خود را اعلام کرد و مورد پذیرش اعضا قرار گرفت. پس از آن با اکثریت آرای هیات نمایندگان، علی یگانه‌فرد به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شد. یگانه‌فرد پیش از این نیز به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان و همچنین نایب رئیس اول در دوره کنونی و عضو هیات نمایندگان ادوار اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه بوده‌است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.