کد مطلب: ۶۳۳۱۵۳

چه خبر از بازار موبایل؟ / قیمت موبایل کاهش پیدا می‌کند؟

چه خبر از بازار موبایل؟ / قیمت موبایل کاهش پیدا می‌کند؟

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی درباره آینده بازار موبایل گفت: قیمت موبایل در سال آینده بستگی به دلار دارد، درصورتی که مذاکرات به نتیجه برسد و قیمت دلار روندی کاهشی پیدا کند قیمت موبایل نیز به تبع کاهش پیدا می‌کند.

مینا علیزاده/ به گزارش تجارت‌نیوز ، مجبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی درباره وضعیت بازار موبایل در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: وضعیت موبایل در کشور قابل پیش‌بینی نیست و مردم اگر نیازی در این زمینه دارند بهتر است خرید کنند، درجال حاضر کمبودی در بازار وجود ندارد و همه برندها با قیمت مناسب در دسترس هستند.

او درمورد چشم‌انداز این بازار بیان کرد: قیمت موبایل در سال آینده بستگی به دلار دارد، درصورتی که مذاکرات به نتیجه برسد و قیمت دلار روندی کاهشی پیدا کند قیمت موبایل نیز به تبع کاهش پیدا می‌کند.

مذاکرات‌‌ وین به پایان رسید؟

پنجشنبه اظهارنظرهایی درباره پایان مذاکرات وین مطرح شد، ولی یک منبع آشنا با فضای گفتگوها گفت: موارد اختلافی با آمریکا هنوز باز است.

صالحی عضو سابق هیأت مذاکره کننده گفت: به نظر می‌رسد با اطلاعاتی که می‌رسد به نتایج مورد نظر در مذاکرات بر اساس منافع ملی برسیم و اگر بهانه جویی‌ها و نگرانی‌های ساختگی از سوی غربی‌ها در کار نباشد نتایج مورد نظر در دسترس است.

وی خاطرنشان کرد: ایران از نظر علمی و فناوری در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، از ۶۰ درصد و ۲۰ درصد و فلز اورانیوم گرفته تا نیروگاه‌ها و رادیودارو‌ها در بیمارستان‌ها و فناوری کوآنتوم، شرایط بسیار خوبی داریم که بر همین اساس دوستان با پشتوانه‌ای که دارند محکم در حال مذاکره هستند.

همچنین فیلیپه اره را نماینده فرانسه در مذاکرات وین از اتمام مذاکرات خبر داد و از سایر مذاکره کنندگان تشکر کرد.

میخاییل اولیانوف، نماینده ارشد روسیه در مذاکرات وین در توییتر خود نوشت: دیروز۱۱ ماه از آغاز مذاکرات وین می‌گذرد. یک ماراتن طولانی و طاقت فرسا، اکنون تقریباً تمام شده است.

قیمت دلار

قیمت دلار ، در بازار آزاد ۱۲ اسفند تا ساعت ۱۸، به رقم ۲۵ هزار و ۶۱۵ تومان‌ رسید.

صرافی‌‌‌ها بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۴ هزار و ۶۰۱ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۳۵۷ تومان خریداری می‌کنند.

برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار گوشی همراه صفحه قیمت موبایل تجارت‌نیوز را بخوانید.

برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار گوشی همراه صفحه قیمت موبایل تجارت‌نیوز را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.