کد مطلب: ۸۵۹۶۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تاریخ رونمایی از آیفون ۱۵ اپل مشخص شد

تاریخ رونمایی از آیفون 15 اپل مشخص شد

پس از مدت‌ها انتظار، بنظر می‌رسد که تاریخ رسمی رونمایی از آیفون 15 و دیگر محصولات این سری مشخص شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از ماه‌ها شایعه درباره جزئیات سری‌های جدید آیفون و زمان معرفی آنها، بنظر می‌رسد که زمان رسمی رونمایی از محصولات سری آیفون ۱۵ در رویداد ویژ‌ه شرکت اپل مشخص شده است .

تاریخ رسمی معرفی آیفون 15

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، از آیفون ۱۵ شرکت اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر ( ۲۱ شهریور ) رونمایی خواهد شد . شرکت اپل دعوتنامه‌های رویداد ویژه خود، که در آن به‌معرفی سری جدید آیفون ۱۵، خواهد پرداخت را به شرکت‌کنندگان ارسال کرده است . رویداد ویژه شرکت اپل از ساعت ۱۰ صبح به وقت کالیفرنیا و ساعت ۲۰ : ۳۰ به وقت تهران در بیست و یکم شهریور آغاز خواهد شد .

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی‌های همراه سری آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس در این رویداد رونمایی خواهند شد . همچنین، انتظار می‌رود که اپل واج سری ۹ و سری ۲ اپل واچ اولترا نیز توسط اپل معرفی شدند . رونمایی از سیستم‌عامل‌های IOS 17 و watchOS10 پس از سه‌ماه آزمایش نسخه بتا، یکی دیگر از اتفاقاتی است که در رویداد اپل رخ خواهد داد .

ios 17 و آیفون 15

گران‌ترین مدل تاریخ آیفون

بر اساس تحلیل مینگ - چی گو، تولید سری آیفون ۱۵ پرو مکس محدودتر از دیگر مدل‌ها خواهد بود، چرا که مشکل عرضه برای دوربین پریسکوپ آن وجود دارد . دوربین پریسکوپ تنها د مدل آیفوت ۱۵ پرو مکس تعبیه شده است و محدوده زوم بالاتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد . بر اساس ادعای این تحلیلگر، قیمت دوربین پریسکوپ بکار رفته در این مدل، چهار برابر گران‌تر از دیگر دوربین‌های عادی خواهد بود .

همچنین، در صورت صحیح بودن شایعات و عرضه آیفون ۱۵ پرو مکس با قیمت کف ۱۲۹۹ دلار ، این مدل به گران‌ترین سری آیفون عرضه شده در تاریخ، تبدیل خواهد شد . این تحلیلگر مطرح، ادعا کرده است که از میان محصولات جدید اپل ، آیفون ۱۵ پرو مکس حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از فروش سری جدید این شرکت را به خود اختصاص خواهد داد .

تغییرات جدید در سری آیفون‌های 15

یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار، جایگزینی پورت لایتنینگ و جایگزینی پورت یو‌اس‌بی تایپ C خواهد بود . همچنین، انتظار می‌رود که دکمه میوت ( بی‌صدا ) تغییر شکل و طراحی اختصاصی خود را داشته باشد . یکی دیگر از تغییرات مورد انتظار، جایگزینی بدنه تیتانیوم در مدل‌های پرو با استیل ضدزنگ است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.