خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۵۸۴۹۱

آغاز به کار نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی

آغاز به کار نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی

اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی (AEROPERSIA 2017) فردا با حضور مقامات مختلف و همچنین مشارکت ده‌ها شرکت تولیدی و خدماتی حوزه‌های مختلف خطوط هوایی، حمل‌و‌نقل هوایی، هوانوردی، تکنولوژی هواپیما، مدیریت ترافیک هوایی، تجهیزات زمینی و دیگر صنایع مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد.

در اولین نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی، شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر و مختلف داخلی از جای‌جای کشورمان؛ نوین‌ترین تولیدات، طرح‌ها و خدمات خود را ارائه می‌کنند، همچنین علاوه بر شرکت‌های داخلی، نمایندگان کشورهای آلمان، چین، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، یونان، ایتالیا و برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه نیز در نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی که با اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI) برگزار می‌شود، شرکت‌های مختلف هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن حمل‌ونقل هوایی، سازمان هوا و فضا، شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان؛ جدیدترین تولیدات و نوآوری‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

با توجه به استقبال گسترده و درخواست شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی، نخستین روز این نمایشگاه به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده از موقعیت جغرافیایی کشور برای کسب جایگاه مناسب‌تر در حمل‌ونقل هوایی منطقه با همکاری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان هواپیمایی کشوری،انجمن‌های هوانوردی، شرکت تخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، شرکت‌های هواپیمایی و دانشگاه‌ها و مراکز فعال در این صنعت برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی با هدف ایجاد زمینه تعامل سازنده بین شرکت‌های معتبر بین‌المللی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های فعال این حوزه برای بهره‌مندی از توانایی‌ها و تجربیات بزرگان این صنعت برگزار می‌شود تا گام مثبت و موثری برای رونق سهم بازارهای داخلی و خارجی، به‌روزرسانی و توسعه صنعت هوایی کشور، بررسی موانع و کاستی‌های موجود و همچنین تحقق اهداف افق ۱۴۰۴ برداشته شود.

اعاده جایگاه قبل از تحریم و دستیابی به جایگاه اول در حمل‌و‌نقل هوایی منطقه، استفاده از موقعیت جغرافیایی کشور برای افزایش ترانزیت مسافر و بار، گسترش همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، ارتقای سطح ایمنی هوانوردی، توسعه توانمندی ناوگان حمل‌ونقل مسافر و بار، کمک به نوسازی و بهینه‌سازی هواپیماها و شرکت‌های هوایی کشور، کمک به ایجاد و راه‌اندازی موسسه‌های آموزش هوانوردی، کمک به تاسیس شرکت‌های جدید هواپیمایی و شرکت‌های مشاوره‌ای هوانوردی و خرید و فروش و اجاره هواپیما، گسترش حمل‌ونقل بار و مسافر هوایی داخلی و خارجی و ایجاد بستری مناسب برای خصوصی‌سازی و توسعه رقابت‌پذیری و جذب سرمایه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری چند همایش و کارگاه علمی و تخصصی، رونمایی از برخی محصولات و تولیدات شرکت‌های دانش‌بینان و برنامه‌ریزی برای بازدید هیات‌های مختلف داخلی و خارجی از نمایشگاه، برخی از برنامه‌های جانبی اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی است.

اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی از فردا تا 27 شهریور ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.