خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۶۶۶۰۰

عدم دخالت ستاد اربعین در قیمت‌گذاری وسایل حمل‌ونقل هوایی و زمینی

عدم دخالت ستاد اربعین در قیمت‌گذاری وسایل حمل‌ونقل هوایی و زمینی

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین هیچ نقشی در قیمت‌گذاری برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی ندارند و این موضوع ربطی به وزارت کشور و ستاد اربعین ندارد.

شهریار حیدری با اشاره به پخش خبری اشتباه در بخش‌های خبری 20:30 و 21 درباره قیمت‌گذاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: در این خبر، وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین مرجع تعیین قیمت ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی برای مراسم اربعین معرفی شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی همچنین ادامه داد: از سویی یکی از مصوبات ستاد مرکزی اربعین که مهر محرمانه داشته است نیز در این بخش‌های خبری به نمایش درآمده است؛ در حالی که پخش این مصوبه محرمانه پیامد داشته و غیرقانونی است.

حیدری با اشاره به اینکه بندهای این مصوبه به درستی به اطلاع مردم نرسید، تصریح کرد: قیمت‌گذاری نرخ ناوگان حمل‌ونقل هوایی و زمینی وظیفه وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین نیست. در یکی از بندهای مصوبه ستاد مرکزی اربعین آمده که وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی که دارای جایگاه قانونی برای قیمت‌گذاری حمل‌ونقل عمومی است را موظف کرده است که با رعایت حال شهروندان و زائران و در نظر گرفتن مقررات، برای کاهش قیمت‌ها تلاش کند. حتی در مصوبه آمده است که اجحافی در حق زائران نشود. در صورت پخش درست این خبر، مشخص می‌شد وزارت کشور و ستاد اریعین نقشی در قیمت‌گذاری حمل‌ونقل هوایی و زمینی ندارند و این موضوع وظیفه سایر دستگاه‌هاست.

وی در پایان گفت: وظیفه ستاد مرکزی اربعین سیاست‌گذاری کلان برای برگزاری مراسم اربعین است. ستاد مرکزی اربعین، کمیته‌های سیزده‌گانه و ستادهای استانی برای ارائه خدمات به زائران تلاش زیادی می‌کند که صدا و سیما بهتر است به این خدمات بپردازد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.