کد مطلب: ۲۱۹۴۵۶

مسافران بليت‌های هواپيما را از مراکز معتبر خريداری کنند

مسافران بليت‌های هواپيما را از مراکز معتبر خريداری کنند

معاون هوانوردی و امور بين‌الملل سازمان هواپيمايی کشوری از مسافران خواست بليت‌های هواپيما را از مراکز معتبر و دارای مجوز خريداری کنند.

مرتضی دهقان با اشاره به آماده سازی پروازهای نوروزی امسال گفت: در ایام نوروز امسال نیز از توان بیش از 63 فرودگاه داخلی استفاده خواهیم کرد و 16 شرکت داخلی با 162 فروند هواپیمای فعال و بیش از 24 هزار صندلی خدمات ارائه خواهند داد همچنین علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی داخلی 53 شرکت هواپیمایی خارجینیز به 85 فرودگاه در خارج از کشور پرواز نوروزی برقرار خواهند کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ادامه داد: امسال با توجه به تقاضای بازار، افزایش بیش از 10 درصدی در پروازها را شاهد خواهیم بود.

دهقان با تاکید بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مسافران و انتظارات شرکت‌های هواپیمایی گفت: دستورالعمل حقوق مسافر نیز تکلیف شرکت‌های هواپیمایی را مشخص کرده است و با پایبندی به شرایط مندرج در دستورالعمل بسیاری از شکایت‌ها کاهش خواهد یافت.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه لیست دفاتر و سایت‌های دارای مجوز بر روی سایت سازمان قابل دسترس است از مسافران نوروزی خواست تا بلیط خود را از دفاتر خدمات مسافرت هوایی معتبر و سایت‌های دارای مجوز خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سامانه حقوق مسافر به آدرس www.CAO.ir مراجعه و شکایت خود را ارسال کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.