خبر مهم:

کد مطلب: ۲۳۰۱۲۱

تلاش قطر برای روان‌سازی تردد دریایی با ایران

تلاش قطر برای روان‌سازی تردد دریایی با ایران

رئیس سازمان بنادر قطر گفت: در سفر هیات مسئولان بندری این کشور به جمهوری اسلامی ایران روان‌سازی حمل‌و‌نقل دریایی میان 2 کشور بجد دنبال و در این زمینه رایزنی‌های انجام شده است.

عبدالله الخنجی سه‌شنبه شب پس از بازدید از تاسیسات بندری بوشهر در نشست با مسئولان این بندر افزود: هیات مسئولان بندری قطر به نیابت از وزیر حمل‌و‌نقل این کشور و پس از هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی ایران در قالب تیم فنی برای بررسی مشکلات و موانع فراروی توسعه روابط تجاری در حوزه حمل و نقل دریایی 2 کشور به ایران سفر کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی اضافه کرد: این هیات قطری با هدف گسترش روابط تجاری با ایران علاوه بر بندر بوشهر از بندرهای امام خمینی (ره) خوزستان و بندر شهید رجایی در استان هرمزگان بازدید می‌کند.

الخنجی ادامه داد: در این ارتباط رایزنی‌هایی برای توسعه تجارت 2 کشور دوست و همسایه صورت گرفته است تا در صورت نیاز برای توسعه زیرساخت‌ها و روان‌سازی ترانزیت کالا از ایران، در بنادر این کشور سرمایه‌گذاری لازم توسط قطر انجام شود.

وی با تقدیر از میزبانی مناسب ایران در استقبال از هیات تجاری قطر گفت: بوشهر از بنادر اصلی و کلیدی برای توسعه مراودات تجاری بین قطر و ایران است و در این سفر مشکلات بخش خصوصی مورد بررسی و تلاش می‌شود حجم مبادلات به نسبت بالایی بین ایران و قطر انجام شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.