کد مطلب: ۵۶۸۸۲۵

محدودیت‌های تردد در روز تحلیف رئیس‌جمهور / کدام خیابان‌ها مسدود می‌شوند؟

محدودیت‌های تردد در روز تحلیف رئیس‌جمهور / کدام خیابان‌ها مسدود می‌شوند؟

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف در روز پنجشنبه، تمام فرعی‌های منتهی به مجلس و محدوده‌های اعلامی دیگر از ساعت ۲۴ امشب، چهارشنبه ۱۳ مرداد مسدود می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدحسین حمیدی افزود: تمام کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان مجاهدین، حد فاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی، به طور کامل مسدود می‌شود و تردد در مسیر جایگزین این محدوده از طریق خیابان دماوند و انقلاب صورت می‌گیرد.

وی گفت: از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری می‌شود.

مقام ارشد راهور پایتخت خاطرنشان کرد: از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت می‌گیرد که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان فردوسی و انقلاب صورت می‌پذیرد.

حمیدی بیان داشت: همچنین از سمت شمال از تقاطع فخرآباد اعمال محدودیت می‌شود که مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان مشکی و خیابان ۱۷ شهریور به جنوب صورت می‌گیرد.

محدودیت‌های تردد اتوبوس‌های شرکت واحد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اشاره‌ای هم به محدودیت تردد اتوبوس‌های شرکت واحد داشت و گفت: با توجه به مراسم تحلیف، تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در خطوط طول خیابان جمهور و طول خیابان مصطفی خمینی وجود نخواهد داشت و مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از مسیرهای جایگزین استفاده می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس اتوبوس‌هایی که در طول خیابان جمهوری از میدان جمهوری به سمت شرق تردد می‌کنند، نهایتا تا چهارراه استامبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می‌توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس‌هایی که در طول خیابان مصطفی خمینی در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده می‌گیرد.

این مقام راهور پایتخت گفت: ایستگاه مترو بهارستان در روز پنج‌شنبه تعطیل می‌شود و خدمات‌رسانی ندارد.

تعطیلی پمپ بنزین‌های اطراف مجلس

حمیدی گفت: همچنین پمپ بنزین‌های اطراف مجلس شورای اسلامی، در طول خیابان مصطفی خمینی نیز در روز مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل می‌شوند و سرویس‌دهی ندارند.

وی افزود: بر همین اساس تردد کامیونت‌ها، وانت‌بارها، وانت بارهای مسقف و کامیون‌ها در طول روز پنجشنبه، از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها از شب قبل برگزاری این مراسم، یعنی چهارشنبه شب در همه سطح شهر تهران به‌جز کمربندی ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های عمرانی در روز چهارشنبه و پنجشنبه در کل سطح شهر تهران به‌ویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نمی‌دهد.

وی از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت‌ها که از ساعت ۲۴ چهارشنبه آغاز می‌شود در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری، مصطفی خمینی، ابن سینا و مجاهدین اسلام تردد و پارک نکنند.

منبع: ایرنا

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ط ف استان چهارمحال بختیاری

    ماکه تاحالاهیچ یارانی یک ملیون تومانی نگرفته ایم بجزیک ملیون وام کرونایارانه ماهمون 45هزارتومان ثابت مونده