کد مطلب: ۸۵۳۶۸۵

فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین ممنوع شد

فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین ممنوع شد

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب به هیچ وجه حضوری و تلفنی نیست و فقط به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همه شرکت‌های هواپیمایی موظف به فروش اینترنتی بلیت‌های نجف از ۲۷ مرداد ماه هستند.

در همین راستا سازمان هواپیمایی سه‌شنبه شب در اطلاعیه‌ای با اشاره به بخشنامه اخیر به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: در عملیات اربعین امسال به هیچ عنوان بلیت‌های اربعین به‌صورت حضوری یا تلفنی به فروش نمی‌رسد و زائران فقط از طریق سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی و یا سایت‌های فروش آنلاینی که توانسته باشند الزمات ذیل بخشنامه ۲۳۵۰۵ مورخ ۲۱/ ۵/ ۱۴۰۲ سازمان هواپیمایی کشوری را برآورده کنند ممکن و میسر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: فهرست شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر بلیت پروازهای اربعین (دفاتر فروش آنلاین) پس از بررسی زیرساخت‌های دفاتر در تطابق با استانداردهای مورد نظر این سازمان و اخذ وثایق و ضمانت‌نامه‌های لازم جهت تضمین حسن انجام کار امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.

سازمان هواپیمایی در این اطلاعیه افزود: به هیچ عنوان فروش چارتری نداریم چه در مسیرهای داخلی و چه عملیات اربعین و تمام قراردادهای چارتری فی ما بین شرکت‌های هواپیمایی و چارتر کنندگان در بازه زمانی اربعین به حالت تعلیق درآمده و فروش و صدور بلیط اربعین توسط چارتر کنندگان ممنوع است.(ایرنا)

زمان فروش بلیت پروازهای اربعین اعلام شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب از 26 مردادماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فروش بلیت از طریق سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (iranair.com) قسمت فروش اینترنتی انجام خواهد شد. زائران اربعین از طریق سایت ایران به مرجع خرید هدایت می‌شوند و می‌توانند با قیمت‌های مصوب اعلام‌شده بلیت را خریداری کنند.

وی در خصوص ظرفیت پروازی ایران‌ایر در ایام اربعین، ابراز کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم در ایام اربعین حدود 100 پرواز رفت و برگشت توسط ایرلاین ملی انجام شود.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قیمت 8 میلیون تومانی بلیت پرواز تهران-نجف، گفت:‌ سازمان هواپیمایی کشوری برای چند مسیر پروازی به ایرلاین‌ ابلاغ کرده که در حال برنامه‌ریزی هستیم.

قربانعلی با اعلام این‌که قیمت مصوب پروازها 4 میلیون تومان (رفت یا برگشت) است، اضافه کرد:‌ در روزهای قبل از اربعین این امکان وجود دارد با کاهش تقاضا قیمت بلیت پرواز نجف-تهران را تعدیل کنیم، در حال بررسی این برنامه هستیم تا بتوانیم تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا زائران اربعین بتوانند از آن استفاده کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.