فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۸۸۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

از نگاه کارشناسان، وزیر صمت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ | اینفوگرافیک

از نگاه کارشناسان، وزیر صمت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ | اینفوگرافیک

طی چند روز اخیر، گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با انتخاب وزیر صمت وجود دارد. در رابطه با ویژگی‌ها و توانمندی‌های وزیر صمت، تجارت‌نیوز با کارشناسان مختلفی به بحث و گفت‌وگو پرداخته است که هر کدام نظرات متفاوتی درباره این موضوع مطرح کردند.

به گزارش تجارت نیوز،

 به گزارش تجارت‌نیوز، بعد از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، حال بحث انتخاب وزیران دولت چهاردهم مورد توجه قرار گرفته است. گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره انتخاب وزیر صمت مطرح شده است. اما پرسشی که وجود دارد این است که با توجه به نقش کلیدی وزارت صمت در اقتصاد کشور، وزیر صمت باید چه ویژگی‌ها و مهارت‌هایی داشته باشد؟

درباره این موضوع، کارشناسان و حتی اعضای اتاق بازرگانی با تجارت‌نیوز به بحث و گفت‌وگو پرداختند.  در اینفوگرافیک زیر می‌توانید مهم‌ترین ویژگی‌ها و توانمندی‌های وزیر صمت را از دید کارشناسان مشاهده کیند.

وزیر-صمت

ثبات مدیریتی، مهم‌ترین مشکل وزارت صمت

با توجه به نظرات کارشناسان و اعضای اتاق بازرگانی، وزیر صمت منتخب دولت چهاردهم باید توانایی ثبات مدیریتی که مهم‌ترین نیاز حال حاضر وزارت صمت است را داشته باشد. همچنین برای اینکه وزیر صمت درک مناسبی فضای بخش خصوصی، تولید، صادرات و واردات داشته باشد؛ باید به بدنه بخش خصوصی نزدیک باشد. از طرفی او باید توانایی تصمیم‌گیری قاطع و درست و توانایی احیای صنایعی همچون خودروسازی را داشته باشد. اینگونه می‌توان اوضاع اقتصادی کشور را تا حدی بهبود بخشید.

برای اطلاعات بیشتر صفحه صمت را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.