فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۲۶۸۸۰

بررسی روند انس طلای جهانی

تحلیل تکنیکال طلا چه سیگنال‌هایی دارد؟

تحلیل تکنیکال طلا چه سیگنال‌هایی دارد؟

اعلام آمادگی آمریکا به‌منظور مذاکره با چین بر سر تعرفه‌های تجاری موجب تقویت ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین‌المللی شده است.

فرخ پوربیژن: تحلیل تکنیکال اونس طلای جهانی در یکسال اخیر چه پیام‌هایی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آنطور که رویترز نوشته، اعلام آمادگی آمریکا به‌منظور مذاکره با چین بر سر تعرفه‌های تجاری موجب تقویت ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین‌المللی شده است. این اتفاق سبب کاهش نگرانی‌ها نسبت به وقوع جنگ تجاری بین آمریکا و چین شده است. قیمت هر اونس طلا پنجشنبه با 0.2 درصد کاهش نسبت به چهارشنبه به کمتر از 1331 دلار رسیده است. چین دو روز پیش اعلام کرد که قصد دارد تعرفه 50 میلیارد دلاری علیه واردات کالاهای مختلف از آمریکا اعمال کند. سفیر چین در آمریکا نیز تاکید کرد که واشنگتن و پکن از آغاز جنگ تجاری جلوگیری و اختلافات تجاری را از طریق مذاکره حل و فصل کنند. قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر آمار اقتصادی منطقه‌ای یورو، چین و آمریکا قرار خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال اونس طلای جهانی

gold 2 1

نمودار فوق بر أساس تایم فریم روزانه و بازه یکساله ( اونس طلای جهانی ) است. با توجه به نمودار, شاخص از آذر ماه 1396 روند صعودی کوتاه مدت خود را شروع کرده و در اواسط دی ماه وارد یک کانال با روند خنثی شده است. در صورت مذاکره آمریکا با چین بر سر تعرفه‌های تجاری، می‌توان روند نزولی با شیب ملایمی را برای اونس طلا در نظر داشت. در غیر این صورت افزایش قیمت طلا در ماه‌های آتی غیر قابل تصور نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.