فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۷۹۸۶۷

هر تصمیمی که گرفته می‌شود به نفع سکه‌داران است

هر تصمیمی که گرفته می‌شود به نفع سکه‌داران است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می‌گوید در حال حاضر هر تصمیمی گرفته می‌شود به نفع سکه‌داران است.

عزت‌الله یوسفیان ملا، با اشاره به افزایش قیمت سکه و اعلام قیمت سکه آتی، اظهار داشت: روزهای گذشته به دلیل مسائل و مشاجرات سیاسی بین رئیس جمهور ایران و آمریکا بی‌جهت قیمت‌ها افزایش پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس، ادامه داد: البته در زمینه مدیریت بازار، دولت عملکرد مناسبی نداشت و در واقع دولت سکه را وارد بازار کرد بلکه این سکه‌ها وارد جیب افراد، صندوق‌ها و منازل شد در صورتی که اگر سکه ها به دست مردم می‌رسید به نوعی به بازار ترزیق می شد و قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: برای مدیریت بازار سکه و طلا به دولت پیشنهاد دادیم که به افراد با درآمد پایین مانند کارمندان دولتی، خبرنگاران و کارگران سکه داده شود با این کار دیگر فردی نمی@توانست هزاران سکه خریداری کند.

وی با تاکید براینکه دولت می توانست قیمت سکه ها را بشکاند، اظهار داشت: اگر به یک میلیون و 500 هزار کارمند سکه داده می شد این فراد برای دست یابی به پول شان سکه‌ها را در بازار عرضه می‌کردند و قیمت سکه کاهش پیدا می‌کرد.

یوسفیان ملا با تاکید براینکه دولت با عرضه غلط سکه، قیمت را افزایش داد، گفت: در حال حاضر هر اتفاقی بیافتد از آنجایی که آجر ها را کج گذاشته شده است هر مشاجره سیاسی و غیر سیاسی باعث می شود قیمت ها بی دلیل افزایش پیدا کند.

این نماینده مجلس در خصوص ترمیم تیم اقتصادی دولت، بیان داشت: با وجود اینکه آجر بنای اقتصادی کشور کج بنا نهاده شده؛ اما ممکن است با ترمیم، مجدد بنای اقتصادی کشور نهاده شود.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.