کد مطلب: ۲۸۴۸۰۶

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز:

بسته جدید ارزی می‌تواند در بلندمدت تاثیرات شگرفی داشته باشد

بسته جدید ارزی می‌تواند در بلندمدت تاثیرات شگرفی داشته باشد

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا معتقد است روند کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه زمانی حاصل می‌شود که دستگاه‌ها به اجرای بسته جدید ارزی متعهد شوند و برای اجرای آن برنامه‌ریزی کنند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر و سكه درباره بسته جدید ارزی دولت به تجارت‌نیوز گفت: بسته جدید ارزی می‌تواند در بلند مدت تاثیرات شگرفی داشته باشد به شرط آنکه محتویات داخلی این بسته به طور تمام و کمال از سوی دستگاه‌های اجرایی کشور عملیاتی شود. باید نسبت به واکنش‌های مثبت بازار نسبت به رونمایی این بسته ویژه اقتصادی مدت زمانی بگذرد تا شاهد اتفاق‌های خوب باشیم.

محمد محمدولی در پاسخ به این پرسش که اثرگذاری بسته ارزی دولت چقدر پایدار خواهد بود؟ افزود: زمانی که سیاست‌گذاران پولی و مالی کشور از چنین طرحی برای ساماندهی بازار ارز خبر می‌دهند قطعا باید تنظیم این برنامه پایدار و برای روزهای بلندمدت در نظر گرفته شده باشد. متاسفانه ایرادمان این است که برنامه‌ها در کشور ما به طور ناقص اجرایی می‌شود، معتقدیم در آینده اجرای این برنامه واکنش‌های مثبتی را در بازار به دنبال دارد، این درحالی است که عدم اجرای آن می‌تواند اثر منفی را در بازارهای مختلف به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی،مدیریت، اجرای تعهدات و برنامه‌ها از ویژگی‌هایی است که باید در حین اجرای این برنامه در نظر گرفته شود تا در آینده شاهد اتفاق‌های قابل قبولی در بازار ارز و سکه باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.