کد مطلب: ۳۴۰۷۱۱

قیمت طلا و ارز در بازار امروز چهارشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز چهارشنبه

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه با توجه به ثبات نسبی قیمت دلار و افزایش نامحسوس بهای جهانی طلا ثبات نسبی را تجربه کرد و نوسان نداشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز چهارشنبه بهای طلا در بازارهای جهانی با افزایش رو به رو شد و به 1288 دلار در هر اونس رسید. با ثبات نرخ دلار در بازار امروز، قیمت طلا در بازار تغییر محسوسی پیدا نکرد و از ثبات نسبی برخوردار بود.

طبق گزارش خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۱۲ دی ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۰،۵۵۰ تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۴۰۰ تومان و ۱۰،۴۵۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

براساس این گزارش، قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۱۲ دی ۱۳۹۷) ۱۲،۲۸۰ تومان است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۳۵۰ تومان و ۱۲،۴۰۰ تومان اعلام کرد.

همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۸۰۷ تومان تعیین شد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، همچنین محمد کشتی‌آرای با اشاره به افزایش 5 دلاری قیمت جهانی طلا نسبت به دیروز به تسنیم گفته است: در مقابل قیمت جهانی طلا، قیمت ارز در بازار داخلی ریزشی بود ولی موازی نبودن جهت این دو شاخص مهم در تعیین قیمت سکه موجب شد تا جلوی کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه گرفته شود.

وی حباب سکه را 380 هزار تومان اعلام کرد و گفت‌: اگر هم‌راستا با کاهش قیمت ارز قیمت جهانی طلا نیز نزولی بود، حتماً امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ریزشی می شد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17 و 30 دقیقه، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 650 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 550 هزار تومان است که سکه طرح جدید نسبت به دیروز با رشد کمی مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 331 هزار و 700 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، یک میلیون و 880 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 180 هزار تومان و 660 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.