فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۹۸۰۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین وضعیت اقتصاد و بازارها / خودنمایی طلا و دلار و بورس در دوره ارزانی خودرو / نفت مجددا ریخت

آخرین وضعیت اقتصاد و بازارها / خودنمایی طلا و دلار و بورس در دوره ارزانی خودرو / نفت مجددا ریخت

در دوره‌ای که بازار خودرو یک روند نزولی به خود گرفته هر سه بازار مالی ایران هماهنگ با هم روندی صعودی را در پیش گرفتند. قیمت طلا افزایش یافت، بهای دلار ارزان شد و شاخص بورس کمی جان گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با 1.4 درصد افزایش، 11 هزار و 400 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم با یک روند صعودی در بازار آزاد امروز تا ساعت ۱۷ معادل هزار و 800 تومان افزایش یافت و به 413 هزار و 700 تومان رسید.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز تا ساعت ۱۷ با 25 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 110 هزار تومان رسید.

اما در این وضعیت بورس چه اوضاعی داشت؟ بازار سهام در روز جاری پس از عبور متزلزل در ساعت ابتدایی، وارد فرآیند رشد شد و در آخر با بیش از 2500 واحد افزایش در کانال 285 هزار واحدی قرار گرفت.

12 شهریور

امروز بورس یک روند صعودی داشت.

روند صعودی در بازارهای داخلی در حالیست که قیمت نفت در بازار جهانی یک روند نزولی را پشت سر می‌گذارد. قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه، برای دومین روز متوالی و تحت تاثیر تشدید مناقشات تجاری میان واشینگتن و پکن کاهش یافت و به 58.59 دلار رسید.

همچنین قیمت بیت‌کوین که در روزهای گذشته سقوط کرده بود، در معاملات امروز با 2.5 درصد رشد بار دیگر به بیش از 10 هزار دلار صعود کرد.

اعلام آخرین وضعیت خودروهای پیش‌فروش‌ سایپا ، اعلام زمان اخذ مالیات از خانه‌های خالی ، انتشار آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو ،وجود ۱٫۳ میلیون فارغ‌التحصیل بیکار در کشور از مهمترین اخبار و گزارش‌های تجارت‌نیوز بوده است.

امروز همچنین رئیس جمهوری با بیان اینکه مسیر استراتژی ما بر دو پایه مقاومت داخلی و دیپلماسی فعال استوار است، گفت: تصمیمی برای مذاکره دوجانبه با آمریکا در هیچ مقطعی نداشته و نداریم؛ پیشنهادهایی از طرف بسیارها مطرح شده اما پاسخ ما همیشه منفی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.