کد مطلب: ۴۰۷۷۱۳

تجارت‌نیوز آخرین وضعیت بازارها را گزارش می‌دهد:

طلا ارزان شد و دلار گران / افزایش امید به آینده بورس / پیش‌بینی ارزانی قیمت مسکن

طلا ارزان شد و دلار گران / افزایش امید به آینده بورس / پیش‌بینی ارزانی قیمت مسکن

امروز قیمت دلار گران شد و قیمت طلا کاهش یافت. در همین حال امروز شاخص بازار سهام یک روند صعودی را پشت سر گذاشت. در بازار مسکن نیز پیش‌بینی کارشناسان حاکی از ارزانی قیمت خانه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با 0.1 درصد افزایش،11 هزار و 155 تومان اعلام شده است.

اما در بازار طلا روند برعکس بازار ارز بود. قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز چهارشنبه هشتم آبان ماه تا ساعت ۱۷ با 400 تومان کاهش به 399 هزار و 200 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه هشتم آبان تا ساعت ۱۷ با 17 هزار تومان کاهش به سه میلیون و 901 هزار تومان رسید.

اما در بازار سهام امروز وضعیت چطور بود؟

بازار سهام در آخرین روز کاری هفته، در محدوده مثبت به پایان رساند؛ در این روز شاخص کل بورس با رشدی نزدیک به ۳۷۰۰ واحد، در کانال ۳۰۹ هزار قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز در این روز، رشدی ۲۶۰۰ واحدی را تجربه کرد.

8 آبان

بازار سهام امروز روندی مثبت را پشت سر گذاشت.

در همین مورد امروز نیز گزارش‌هایی درباره خروج بازار سهام از فاز هراس و سیگنال مثبت وزیر اقتصاد به سهامداران بورس منتشر شد تا امید به آینده بازار سرمایه بیشتر شود.

جزئیات جدید درباره گام چهارم ایران، جدی‌تر شدن اخذ مالیات از سود سپرده بانکی، بررسی تورم در نقاط شهری و روستایی که حاکی از گران‌تر بودن کالاهای غیرخوراکی در روستاها نسبت به مناطق شهری است.

همچنین امروز اعلام شد که ترامپ فردا استیضاح می‌شود و استعفای سعد حریری پذیرفته شد.

خبر قابل توجه دیگر امروز این بود که نایب رئیس اتحادیه املاک تهران گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قیمت خانه تا ۱۵ درصد دیگر نسبت به شرایط فعلی ارزان خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.