کد مطلب: ۴۱۲۲۸۶

گفتگوی تجارت‌نیوز با دبیر اتحادیه طلای تهران:

سرمایه‌گذاری در طلا امن‌تر است یا سکه؟ / احتمال افزایش قیمت طلا در ژانویه

سرمایه‌گذاری در طلا امن‌تر است یا سکه؟ / احتمال افزایش قیمت طلا در ژانویه

دبیر اتحادیه طلای تهران می‌گوید: قیمت انس جهانی طلا احتمالا در سال جدید میلادی به هزار و 600 دلار می‌رسد و قیمت طلا در بازار داخل نیز افزایش خواهد یافت.

دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط نوسان قیمت‌ها سرمایه‌گذاری در طلا امن‌تر است یا سکه؟ به تجارت‌نیوز گفت: از قدیم‌الایام خرید طلا در جامعه ایران با نگاه سرمایه‌گذاری انجام شده است. در حال حاضر با توجه به سیاست‌گذاری‌های بانک مرکزی حباب سکه حدودا به نقطه صفر رسیده است. توصیه ما به مردم این است که جهت افزایش اشتغالزایی به جای خرید سکه مصنوعات طلا را خریداری کنند.

نادر بذرافشان افزود: در حال حاضر برای رفاه حال مردم صنعتگران درصدد تولید مصنوعاتی هستند که اجرت آنها در بازار ناچیز باشد. چنانچه مردم در بازار طلا قصد سرمایه‌گذاری دارند بهتر است که خرید این نوع مصنوعات را جایگزین خرید طلاهای دست دوم کنند.

او درباره پیش‌بینی خود از قیمت طلا تا پایان سال اظهار کرد: قیمت طلا در بازار داخل به قیمت انس جهانی طلا و قیمت دلار بستگی دارد. آن طور که پیش‌بینی می‌شود قیمت انس جهانی طلا احتمالا در سال جدید میلادی به هزار و 600 دلار می‌رسد و با گران شدن قیمت انس جهانی قیمت طلا در بازار داخل نیز افزایش خواهد یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.