فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۲۸۲۶۱

قیمت سکه افزایش یافت / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۱۱/۱۶

قیمت سکه افزایش یافت / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/11/16

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از رشد بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به چهار میلیون و 953 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا پس از افت شدیدی که روز گذشته پیدا کرد، در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر گسترش اپیدمی مرگبار چینی و افزایش شمار تلفات به حدود ۵۰۰ نفر، افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور با ۰.۲ درصد افزایش، ۱۵۵۵ دلار و ۴۱ سنت بود. بهای معاملات این بازار روز سه‌شنبه بیش از ۱.۵ درصد کاهش پیدا کرده و تا سطح ۱۵۴۸ دلار نزول کرده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۵۵۸ دلار و ۴۰ سنت رسید.

ویروس کرونا اولین قربانی خود را در هنگ‌کنگ گرفت و مشکلات این مرکز مالی بین‌المللی را پس از اعتراضات ضددولتی دو چندان کرد و ماکائو که بزرگترین مرکز قمار جهان است از کازینوها خواست تعطیل کنند.

طبق گزارش تلویزیون دولتی چین، شمار تلفات ویروس کرونا در چین تا چهارم فوریه به ۴۷۹ نفر افزایش پیدا کرد.

مشاور اقتصادی کاخ سفید روز سه‌شنبه گفت که ویروس کرونا افزایش صادرات آمریکا به چین که قرار بود پس از امضای فاز اول توافق تجاری اواخر ماه جاری عملی شود را به تاخیر خواهد انداخت.

سیاست‌گذاران چینی تدابیری را برای حمایت از اقتصاد این کشور که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است، آماده می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، بازارهای سهام جهان روز چهارشنبه با امید به اقدامات محرک اقتصادی کارساز چین، صعود کردند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد کاهش، به ۲۴۲۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، ۱۷ دلار و ۶۰ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۷ درصد کاهش یافت و به ۹۵۶ دلار و ۵۰ سنت رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز چهارشنبه 16 بهمن ساعت 18 با 20 تومان افزایش نسبت به روز گذشته، 13,450 تومان معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 13 هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 200 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز چهارشنبه 16 بهمن ساعت 18 با 12 تومان افزایش نسبت به روز قبل، 14,950 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 14 هزار و 950 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14 هزار و 700 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 940 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 953 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 506 هزار و 500 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 540 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 528 هزار تومان و 929 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.