کد مطلب: ۵۱۲۷۶۵

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۹ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۹ بهمن ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، با ۱۵,۷۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۹۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. هر قطعه سکه روز شنبه به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ تومان رسید که افزایش ۴/ ۱درصدی در روز را نشان می‌دهد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۱۸ بهمن، با ۱۵,۷۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۹۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. هر قطعه سکه روز شنبه به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ تومان رسید که افزایش ۴/ ۱درصدی در روز را نشان می‌دهد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته ایراهیم محمد ولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با کاهش انس جهانی طلا و ثبات بازار ارز احتمال دارد امروز قیمت طلا و سکه روند ثابتی داشته باشد. فعلا تقاضایی برای خرید طلا در بازار وجود ندارد و باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، ممکن است تقاضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه افزایش یابد.

در این مورد اقتصادنیوز هم نوشت: به نقل از آخرین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز، قیمت طلا برای پیدا کردن حرکت صعودی در حال ایجاد احساسات مختلفی در بازار است.

در حالی که اکثریت تحلیلگران وال استریت انتظار دارند در این هفته شاهد افزایش قیمت طلا باشند، کمتر از ۵۰٪ از سرمایه گذاران خرده کار پیش‌بینی صعودی شدن قیمت فلز گرانبها را دارند.

تغییر احساس در بازار طلا در حالی است که سرمایه گذاران خرده کار، که از طریق رسانه‌های اجتماعی سازمان یافته‌اند، نمی‌توانند فشار کوتاه مداومی در بازار نقره ایجاد کنند. قیمت هر اونس نقره را تحلیلگران در زیر ۲۷ دلار پیش بینی می کنند، همان جایی که هفته گذشته بود. قیمت‌ها پس از رسیدن به بالاترین سطح هشت ساله در روز دوشنبه، به شدت کاهش یافته است.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.