کد مطلب: ۵۳۷۴۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت طلا تا امروز / طلا شنبه چه می‌شود؟

آخرین قیمت طلا تا امروز / طلا شنبه چه می‌شود؟

همزمان با جدی‌تر شدن اخبار مربوط به کاهش تحریم‌های ایران و نوسان قیمت دلار، اما در بازار داخلی قیمت طلا روندی صعودی به خود گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،آخرین نرخ در بازار طلا حاکی از این است که قیمت سکه تمام طرح قدیم ۹ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۹ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان بوده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۹۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

نیم‌سکه پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بوده است.

اما این نرخ‌ها نسبت به روز چهارشنبه یک روند صعودی دارند که شاید علت آن به برگشت روند نرخ دلار در ساعات پایانی روز پنجشنبه است.

از سوی دیگر نرخ جهانی طلا نیز روندی صعوی به خود گرفته است و در آخرین نرخ به ۱۸۱۸ دلار در هر اونس رسیده است.

با این روند به نظر می‌رسد ارزانی مجدد حداقل در روز شنبه در بازار طلا مشاهده نشود و بازار طلا روند روز پنجشنبه را ادامه دهد. با این حال نائب رئیس دوم اتحادیه طلا اخیرا در گفتگو با تجارت‌نیوز پیش‌بینی کرده بود با توجه به پیشرفت روند مذاکرات احتمالا قیمت طلا روند نزولی داشته باشد. با این حال با توجه به واکنش متفاوت طلا در روز پنجشنبه به نظر می‌رسد بازار طلا این بار به این مذاکرات واکنش نزولی نشان نداده است. آیا طلا در روز شنبه هم مثل پنجشنبه خلاف انتظار عمل می‌کند؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.