فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۵۷۶۶۷

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۷ تیر

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۷ تیر

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۶ تیر با هشت هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، ۱,۰۵۸,۵۰۰ معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۶ تیر با هشت هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۸ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد یکشنبه ۶ تیر با ۵۳ هزار تومان افزایش، ۱۰ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان معامله شد.

اقتصادنیوز نوشت:

به نقل از نظرسنجی هفتگی قیمت طلای کیتکو ، وال استریت و مین استریت هفته جاری را برای طلا صعودی پیش بینی می کنند و هر دو پس از یک هفته حمایت از قیمت های زیر ۱۸۰۰ دلار در هر اونس انتظار افزایش قیمت برای هفته پیش رو را دارند.

قیمت طلا پس از افت ۱۰۰ دلار با اعلامیه فریبنده بانک مرکزی فدرال در هفته گذشته،در حدود ۱ درصد افزایش هفته را به پایان می رساند. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) آخرین قیمت هر اونس با ۱۷۸۶٫۱۰ دلار معامله شد.

تحلیلگران از نزدیک مراقب دلار آمریکا ، بازده خزانه داری آمریکا و داده های کلان ایالات متحده از عوامل اصلی موثر بر قیمت طلا هستند.

نتایج نظرسنجی قیمت طلای کیتکو نشان داد که از ۱۳ تحلیلگر شرکت کننده از سوی وال استریت ، ۵۳٫۸٪ در هفته صعودی پیش بینی کردند. نیمی دیگر از آرا به طور مساوی بین افراد نزولی و بی طرف تقسیم شد و هر یک ۲۳٫۱٪ آرا را به خود اختصاص داد.

روندی مشابه میان خرده فروش ها مشاهده شد. از ۸۳۹ سرمایه گذار خرده فروشی شرکت کننده ، ۵۴٫۱٪ در قیمت های بعدی صعودی ، ۲۴٫۲٪ نزولی و ۲۱٫۷٪ خنثی بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.