فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۵۰۷۱۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ربع سکه ۸ میلیون تومان شد!

قیمت طلا و سکه امروز 27 دی 1401 / ربع سکه 8 میلیون تومان شد!

قیمت سکه که در روزهای گذشته کنترل شده بود امروز در کانال 22 میلیون تومانی قرار گرفت و به نظر می‌آید همچنان به افزایش قیمت تمایل داشته باشد. قیمت ربع سکه نیز که با عرضه در بورس کاهش پیدا کرده بود امروز دوباره افزایشی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سکه امامی امروز 27 دی 1401 مجددا وارد کانال 22 میلیون تومانی شد. قیمت طلا (18عیار) نسبت به نرخ شروع بازار کمی کاهش را تجربه کرده و در لحظه تنظیم این گزارش قیمت هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 973 هزار و 100 تومان است.

قیمت طلا و سکه امروز 27 دی 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون 22 میلیون و 45 هزار تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار، مسیری افزایشی را طی کرده است؛ قیمت روز گذشته سکه 21 میلیون و 298 هزار تومان ثبت شده است. حباب این نوع سکه در این لحظه سه میلیون و 94 هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی نیز اکنون در لحظه تنظیم این گزارش 20 میلیون و 796 هزار تومان قیمت دارد. حباب این فلز ارزشمند یک میلیون و 696 هزار تومان برآورد می‌شود. آخرین نرخ روز گذشته سکه بهار آزادی، 20 میلیون و 207 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه در حال حاضر 12 میلیون و 550 هزار تومان است و نسبت به نرخ روز گذشته 50 هزار تومان افزایش تجربه کرده است. حباب این سکه سه میلیون و 148 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه اکنون هشت میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده و از روز گذشته به این سو مسیری افزایشی را طی کرده است. حباب این نوع سکه نیز سه میلیون و 345 هزار تومان برآورد می‌شود. این افزایش قیمت در ربع سکه به معنای شکست سیاست عرضه ربع سکه در بورس است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز چهار میلیون و 400 هزار تومان برآورد می‌شود. حباب این سکه نیز دو میلیون و 85 هزار تومان است و نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

قیمت ربع سکه که با عرضه در بورس تا کانال هفت میلیون تومانی کاهش پیدا کرده از روز گذشته دوباره در مسیر افزایشی قرار گرفت و به نظر می‌آید حباب آن نیز در حال افزایش است.

کارشناسان پیش از هم عنوان کرده بودند افزایش عرضه و نزول قیمت با وجود تورم و دیگر مشکلات اقتصادی نمی‌تواند به طور بلندمدت ماندگار باشد.

آخرین پیش‌بینی‌ها را در صفحه پیش بینی قیمت طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.