خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۱۷۳۹

قیمت سکه پارسیان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت سکه پارسیان امروز 4 اردیبهشت 1402

سکه یک گرمی پارسیان امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه با قیمت ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس رصد خبرنگار ایبِنا از بازار طلا و سکه در امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، سکه نیم گرمی پارسیان با قیمت ۱ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین قیمت سکه یک گرمی پارسیان در بازار ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسیده است. سکه دو گرمی پارسیان نیز در معاملات امروز با قیمت ۵ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه یک و نیم گرمی پارسیان هم با قیمت ۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رصد قیمت‌ها نشان می‌دهد که پس از تعطیلات نوروز، بازار طلا نیز همچون بازار ارز با آرامش و ثبات همراه شده است و قیمت‌ها کاهش یافته است.

قیمت دیگر اوزان سکه پارسیان در جدول زیر قابل مشاهده است. (قیمت‌ها به ریال است)

سکه پارسیان امروز

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

سکه امامی روز پنجشنبه ۳۱ فروردین با قیمت ۳۱ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان در آخرین معامله بسته شد. امروز این قطعه با کاهش قیمت باز شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۳۱ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار نیز که در روزهای پایانی هفته گذشته میان افزایش و کاهش قیمت سرگردان بود؛ امروز تنها قطعه‌ای است که در برخی لحظات افزایش قیمتی در حدود ۲۰ هزار تومانی دارد و دقایقی بعد روی قیمت روزهای قبل یعنی رقم ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومانی متوقف می‌شود.

در آخرین معامله هفته گذشته نیم،‌ ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر معامله شدند. امروز این قطعات کاهش قیمت داشتند.

نیم سکه با قیمت ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در بازار معامله می‌شود و کاهش ۱۰۰ هزار تومانی دارد. ربع سکه ، با رقم ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مبادله می‌شود و ۷۰ هزار تومان ارزانتر از روز پنجشنبه معامله می‌شود.

سکه گرمی که در روزهای آخر فروردین با قیمت ثابت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار فلز گرانبها معامله می‌شد امروز ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. این قطعه امروز با قیمت ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

۳۱ فروردین حباب تمام قطعات با افزایش باز شد. حباب سکه امامی با افزایش نزدیک به ۲۰۰ هزار تومانی بیشترین رشد حباب را در خانواده سکه‌ها داشت. امروز این روند به غیر از سکه بهار کاهشی بود. حباب خانواده سکه‌ها از ۱۴۰ تا ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند. حباب سکه بهار اما در لحظه نگارش این گزارش ۵۰ هزار تومان رشد دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.